نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با خبرنگاران شهرستان جم

مدیرکل آموزش و پرورش در خصوص کنکور و میزان آماده سازی دانش آموزان استان برای این رقابت مهم گفت: هر چند کنکور جزو وظایف ذاتی آموزش و پرورش نیست ولی با همراهی استاندار محترم بوشهر برای ارتقای جایگاه استان در این شاخص کیفی در تعلیم و تربیت تلاش می کنیم .

کد مطلب: ۴۸۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر : ناصر کرمی در این نشست از ارتباط خوب و مناسب میان مجموعه آموزش و پرورش جم با رسانه ها وجود ابراز خوشحالی کرد و ضمن قدردانی از مدیر و کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان جم، گفت: سیاست ما در ارتباط با رسانه ها استفاده از پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه، فارغ از خط مشی سیاسی آن هاست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص کنکور و میزان آماده سازی دانش آموزان استان برای این رقابت مهم اظهار کرد: کنکور ذاتا جزو وظایف آموزش و پرورش نیست.

کرمی اضافه کرد:با کیفیت آموزشی مناسب و مشارکت عمومی به ویژه خانواده ها و اولیای دانش می توان به موفقیت در کنکور دست یافت.

وی افزود: برای تکمیل فعالیت های آموزشگاه های آزاد در سطح استان بوشهر، کلاس های کنکور و رفع اشکال را راه اندازی نمودیم و تلاش زیادی برای ارتقاء سطح آمادگی دانش آموزان انجام دادیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پاسخ به سوال دیگری در خصوص ایمن سازی مدارس نیز گفت: این موضوع در حیطه کاری سازمان نوسازی مدارس است اما ما به صورت مداوم وضعیت مدارس را پایش نموده و سعی می کنیم مشکلات را با همکاری آن سازمان مرتفع نمائیم.

ناصر کرمی با تایید وضعیت معیشتی نه چندان مناسب فرهنگیان خاطرنشان کرد: برخی موضوعات از حیطه اختیارات مدیر کل و حتی وزیر خارج است و کل مجموعه مرتبط در کشور می بایست تلاش کنند تا وضعیت فرهنگیان سر و سامان یابد.

وی در خصوص فعالیت های خبرگزاری دانش آموزی (پانا) در استان بوشهر نیز گفت: تلاش می کنیم حمایت بیشتری صورت پذیرد.

کرمی در پایان وضعیت کیفی آموزش و پرورش شهرستان جم را مناسب عنوان و بیان کرد: هرچند که ما بودجه ای برای تشویق همکاران تلاشگرمان نداریم اما حداقل کاری که از دست مان بر می آمد حضور در شهرستان و قدردانی حضوری از این عزیزان است.

گفتنی است در این نشست مدیران نشریات و 8 پایگاه خبری شهرستان جم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار