خبرنگاران باید در جامعه امیدآفرینی ترویج دهند

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به توسعه امیدآفرینی در جامعه گفت: باید در جامعه امیدآفرینی ترویج داده شود که در این عرصه خبرنگاران به ویژه رسانه صدا و سیما نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

کد مطلب: ۸۴۴۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران باید در جامعه امیدآفرینی ترویج دهند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای خبرنگار اظهار داشت: رسانه ملی و استانی صدا و سیما خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه می‌کند که جای تقدیر دارد.

وی، با بیان اینکه فضای مطلوبی در استان بوشهر با همکاری صدا و سیما برقرار است افزود: با یکدلی و هماهنگی که بین مجموعه صدا و سیما و مسئولان و مردم وجود دارد سبب هم‌افزایی نظام در استان بوشهر شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به شرایط حساس کنونی نظام و نقش خبرنگاران در مقابله با ترفندهای دشمنان گفت: در دوران 40 ساله نظام اسلامی، دشمنان انواع ترفندها و دسیسه‌ها علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند که اکنون شرایط حساسی با ایجاد جنگ اقتصادی و روانی در جامعه حاکم کرده‌اند و نقش خبرنگاران و رسانه صدا و سیما در این عرصه در تنویر افکار عمومی بسیار مهم و اثربخش است.

گراوند، ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی را از اهداف مهم دشمنان در جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد:نشان دادن ناکارآمدی نظام و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه اسلامی از اهداف مهم آمریکا در جنگ اقتصادی و ایجاد فضای روانی در ایران است.

وی، با بیان اینکه مطالبات مردم در عرصه‌های گوناگون منطقی و معقول است تاکید کرد: دشمنان از برخی از خواسته‌های جامعه با ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان اهدافی با روش‌های مختلف دنبال می‌کند تا ناکارآمدی نظام جلوه دهند.

استاندار بوشهر، وظیفه خبرنگاران در این عرصه را بسیار مهم و سنگین دانست و تصریح کرد: همه در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش‌ها و زحمات زیادی کشیده‌اند که دشمن قصد دارد این خدمات 40 ساله را بی اثر ارائه دهد که نقش خبرنگاران در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

گراوند با بیان اینکه مشکلاتی در اشتغال‌زایی، گرانی قیمت کالاها و بخش‌های مختلف اقتصادی وجود دارد افزود: دشمن، مسائل اقتصادی با مسائل سیاسی جامعه با هم گره زده ولی مردم اجازه نمی‌دهند با آبرو، عزت، اقتدار و شرف نظام اسلامی ایران معامله شود و بدون شک این مقاطع هم با اتحاد و انسجام مردم سپری می‌شود.

وی، به شکست دشمنان در جنگ تحمیلی 8 ساله اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده بود ولی مردم ایران اسلامی با اقتدار و صلابت ضمن بیرون راندن متجاوزان از مرزهای ایران اسلامی، دشمن را شکست دادند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه خاصی برگزار می‌شود تصریح کرد: دشمنان برای اجرایی نشدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده ولی در این عرصه خبرنگاران، روزنامه نگاران، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و دیگر اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای دارند تا واقعیت‌های جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر توجه به توسعه امیدآفرینی در جامعه گفت: باید در جامعه امیدآفرینی ترویج داده شود چراکه دشمن برای ایجاد ناامیدی و یاس در جامعه طراحی ویژه‌ای کرده است.

وی، با تاکید بر افزایش آگاهی و بصیرت جامعه برای مقابله با ترفندهای دشمنان افزود: خبرنگاران ضمن انتقاد منصفانه، و ارائه مشکلات و انعکاس واقعیات جامعه باید مراقب اهداف و برنامه‌های دشمنان باشند تا در مسیر اهداف آنان قرار نگیرند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم استان بوشهر تلاش‌های زیادی شده است تصریح کرد: برای حل مشکلات خاموشی برق و تامین آب آشامیدنی استان تلاش‌ها و پیگیری‌های مهمی انجام شده که در این راستا رفع خاموشی‌ها محقق شد و طرح‌های مهمی برای اجرای آب شیرین‌کن تدوین و اجرایی شده است.

گراوند از آماده شدن اسناد مناقصه اجرای خط ریلی بوشهر خبرداد و بیان کرد: در راستای امضای قرارداد ساخت راه‌‌آهن شیراز- بوشهر، اسناد مناقصه اجرای این خط ریلی آماده شده است.

وی، افزود: اجرای خط راه آهن بوشهر به شیراز به‌زودی با حضور یکی از مسئولان کشوری عملیاتی می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: تکمیل این پروژه‌ها در اولویت برنامه‌های استانی قرار گرفته و در این راستا پروژه‌هایی که سال‌ها بر روی زمین مانده بود زمینه تسریع در تکمیل آن فراهم شده است.

در این نشست از مسئولان و خبرنگاران صدا و سیمای استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار