مدیر آموزش و پرورش مهاباد از پروژه نیمه کاره مدرسه خیرساز بازدید کرد

مدیر آموزش وپرورش مهاباد به همراه معاون توسعه و پشتیبانی این شهرستان از پروژه نیمه کاره مدرسه شش کلاسه خیر ساز در شهرستان مهاباد بازدید نمود.

کد مطلب: ۴۸۲۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، مدیر آموزش وپرورش مهاباد به همراه معاون توسعه و پشتیبانی، نماینده مجمع خیرین مدرسه ساز و کارشناس روابط عمومی و مهندیسین ناظر از پروژه نیمه کاره مدرسه شش کلاسه خیر ساز بازدید نمود.

«سیامند قادری» مدیر آموزش و پرورش مهاباد در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش خیرین در احداث مراکز آموزشی و پرورشی تصریح کرد: مومن کسی است که با مالش خیر می کند و شما خیرین سرمایه زندگی خود را گذاشتید تا فرمان الهی را اجابت کنید.وی افزود: مدرسه ای که با نیت خیر و سرمایه شما ساخته می شود هر ساله صدها دانش آموز تحویل جامعه داده می شود.

قادری خاطر نشان کرد: اگر ما معلمین به شغل خود به جهت تربیت فرزندان این مرز وبوم افتخار می کنیم، خداوند متعال این توان و قدرت را به شما داده تا برای تربیت سرمایه وجودی خود سرمایه گذاری نمایید و به آن افتخار کنید.

وی اضافه کرد ساخت این مدرسه شش کلاسه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1400 متر مربع واقع در مدرسه پروانه سابق در چهار راه مولوی توسط خانواده خیر مرحوم سلیمان مسرور شروع بکار کرده است.

گفتنی است این مدرسه علاوه بر شش کلاس درس دارای اتاق مدیر ، معاون ، آبدار خانه وسرویس های بهداشتی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار