مدیر آموزش و پرورش سقز: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت قرار گیرد

سقز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش سقز در بازدید از پروژه های نیمه تمام آموزشی شهرستان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام برای رفع مشکلات و کمبود فضای آموزشی لازم الاجراست و باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۱۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش سقز: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت قرار گیرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز به همراه سید رحمان سیدیان معاون اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از معاونین و کارشناسان اداره از پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان بازید و بر اتمام پروژه های نیمه تمام تأکید کرد.

سید رحمان سیدیان در این بازدیدها که از دبیرستان نمونه الزهراء و هنرستان نبوت صالح آباد و همچنین سالن ورزشی دردست احداث شهید ترکمان به عمل آمد، تکمیل و آماده سازی فضاهای آموزشی را نیاز مبرم آموزش و پرورش شهرستان ذکر کرد و افزود: با عنایت به افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان سقز و بافت فرسوده بیشتر مدارس، اولویت بندی ساخت مدارس و همچنین تعمیر و تجهیز مدارس با توجه به کمبود اعتبار با مشکلات و موانعی روبروست که با همت مسئولین امر و اختصاص اعتبارات عمرانی مدارس علی الخصوص در حوزه اداره کل نوسازی استان قابل اجراست.

وی همچنین نقش خیران را در پیشرفت تعالی جامعه، نقشی مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: مدرسه های زیادی در کل کشور توسط خیران ساخته شده و این رسالت بزرگ به ویژه در مناطق محروم کشور با توجه به وجود بیشترین کمبودها در حوزه تأمین فضاهای آموزشی همچنان باید ادامه داشته باشد.

سیدیان با اشاره به این اصل که آموزش و پرورش، موثرترین دستگاه اجرایی کشور است افزود: برای تحقق این هدف می بایست شرایط و عوامل مهم آن جهت تأمین فضای آموزشی مناسب و همچنین تجهیز مدارس کم برخوردار به مدارس هوشمند برنامه ریز گردد و برای این منظور حمایت و پیگیری مداوم اداره کل نوسازی ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز همچنین در بازدید از پروژه نیمه تمام ورزشی شهید ترکمان گفت: مشکلات در حوزه ورزشی نیز همگام با کمبود فضای آموزشی جدی است و با کمبود منابع مواجه هستیم .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که پیمانکاران پروژه های در دست احداث و نیمه تمام، تمام تلاش خود را معطوف به تکمیل این فضاها برای جبران بخشی از کمبودهای آموزشی و ورزشی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار