امام جمعه خوسف:

امنیت هدیه ارزشمند پلیس به مردم است

امام جمعه خوسف نیروی انتظامی را یکی از نهادهای بسیار مهم و تأثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی دانست و گفت: اگر امروز کشور ما از امن ترین کشور های منطقه است مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی این مرز و بوم است.

کد مطلب: ۴۸۲۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، امام جمعه خوسف در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان خوسف گفت: امنیت هدیه ارزشمند پلیس به مردم و یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسان محسوب می شود و نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون فردی و عمومی ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد این سازمان دارد و از سوی دیگر جامعه باید همواره درجه ای از ثبات و امنیت را دارا باشد تا بتواند سلامت درونی خویش را طی کند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهبیکی با اشاره به اینکه امنیت کشور از برکات همدلی و همزبانی ملت و نیروی انتظامی است افزود: نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان فی سبیل ا... به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.


وی نیروی انتظامی را یکی از نهادهای بسیار مهم و تأثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی دانست و افزود: اگر امروز کشور ما از امن ترین کشور های منطقه است مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی این مرز و بوم است.


وی در مورد راهبرد پلیس شهرستان خوسف گفت: در بحث آموزش، فرهنگ سازی و استفاده از مشاركت مردم جهت پیشگیری از جرایم در ایام نوروز شاهد کاهش قابل توجه جرایم به خصوص سرقت و احساس امنیت خاصی در سطح شهرستان بودیم.


فرمانده انتظامی شهرستان خوسف نیز با اشاره به مشارکت و همراهی مردم با پلیس گفت: امنیت رکن اصلی در توسعه و پیشرفت هرجامعه به شمار می آید و توسعه قدرت اقتصادی هرجامعه مستلزم امنیت پایدار آن جامعه است از این رو نگاه امنیت در ارتقاء توسعه اقتصادی در جامعه امروزی،نگاهی علمی و همراه با مشارکت مردمی است.


سرهنگ "احمدرضا کارگر" در مورد ایجاد امنیت در جامعه افزود: ایجاد امنیت یکی از وظایف ذاتی پلیس است که مأموران انتظامی شهرستان خوسف بصورت شبانه روز در برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند تا عموم شهروندان در امنیت و آسایش باشند.

مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار