فعالیت های خانه مطبوعات آذربایجان شرقی تشریح شد

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی ضمن اشاره به تغییر ساعت كار خانه مطبوعات در طول هفته، مهمترین فعالیت های این خانه را تشریح كرد.

کد مطلب: ۴۸۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی،پیمان پاكزاد اظهار كرد: برای تسهیل در ارتباط با خبرنگاران برای مراجعه به خانه مطبوعات در خارج از وقت اداری این تغییر ساعت صورت گرفته است.
وی افزود: زمان كاری خانه مطبوعات آذربایجان شرقی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 15 تا 19 خواهد بود.
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی همچنین از پایان دوره های روزنامه نگاری و اعلام نتایج آزمون این دوره ها خبر داد و افزود: نتایج آزمون در سایت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی قابل دریافت است و گواهی پایان دوره به زودی توسط این اداره كل صادر می شود.
پاكزاد همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی اعضا خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: كمیته بررسی اعضا خانه تشكیل و به زودی كار خود را آغاز می كند كه بر این اساس اعضای موجود خانه مطبوعات استان باید نسبت به تكمیل مدارك خود اقدام كنند.
مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی همچنین در خصوص طرح بسته سلامت شامل فشارسنج و كیف كمك های اولیه خبرنگاران كه برای نخستین بار در كشور توسط این خانه اجرا شد، اظهار كرد: جمعیت هلال احمر، مركز مدیریت و فوریت های پزشكی،ر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به خصوص شهرداری تبریز، اداره كل سلامت شهرداری و اداره كل روابط عمومی شهرداری در این زمینه همكاری كردند.
وی اضافه كرد : خبرنگاران برای تحویل هدیه و بسته سلامت خود تا 31 فروردین فرصت دارند .
پاكزاد همچنین گفت : در هفته جاری نیز با پی گیری های خانه مطبوعات برای نخستین بار زمینه سفر زیارتی رایگان برای پنج نفر از اعضای خانه مطبوعات استان فراهم شد كه طی قرعه كشی بین تمامی اعضای خانه این نفرات مشخص شد.
وی اظهار كرد: این قرعه كشی با حضور مدیركل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی ،مدیر روابط عمومی این اداره كل، مدیر، رئیس، اعضای هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات در مجتمع سینمایی و فرهنگی 22 بهمن تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار