توفیق خدمت رسانی به محرومین درسایه ولایت بزرگترین نعمت است

مدیرکل کمیته امداد استان همدان به همراه جمعی از امدادگران این نهاد در آغازین روز های سال جدید در راستای خدمت به محرومین استان با آیت الله طه محمدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

کد مطلب: ۴۸۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، ترکمانه ضمن تبریک سال جدید به آیت الله طه محمدی گفت : توفیق خدمت رسانی به محرومین در سایه ولایت بزرگترین نعمت است .
وی قبل از شروع کار خود در استان اصرار داشت : در راستای خدمت به محرومین از رهنمودهای علمای دین بهره مند شود .
آیت الله طه محمدی با تقدیر و تشکر از امدادگران این نهاد و ضمن تبریک سال جدید به آنان ، تاکید داشت : اگر ما مردم را طوری تربیت کنیم که بصورت بخشنامه ای کار نکنند بلکه برای رضای خدا کار نمایند ، کمیت و کیفیت کارها درست خواهد شد .
امام جمعه استان همدان تصریح کرد : مدیران باید طوری زیر مجموعه خود را تربیت کنند که نیروها به خاطر مزایای سر برج کار نکنند بلکه برای ارزشهای الهی ، دین و خدا کارکنند.
ایشان اظهار داشت : مدیران علاوه بر اینکه باید وظایف محوله را به خوبی انجام دهند باید نیروهای خود را الهی تربیت کنند ، چرا که اگر اینگونه نباشند در روز قیامت بازخواست می شوند .
آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه کسانی که در این عرصه ها فعالیت می کنند هدفشان باید خالص باشد ، عنوان کرد: اگر کارها دلسوزانه و با نیت خالص انجام شود برکت های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بیان داشت : به خودکفایی رسیدن همه افراد تحت حمایت از اهداف دین و امام خمینی(ره) بوده است و امیدواریم به آن دست پیدا کنیم .
وی با بیان اینکه کسانی که در ارگان هایی مانند کمیته امداد ، بهزیستی و بنیاد شهید ، آموزش و پرورش و غیره مشغول فعالیت هستند نباید به کار خود به عنوان شغل نگاه کنند ، ادامه داد : اگر کارها در راه خدا و برای رضای خدا باشد نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت .








ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار