معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت زنان ریاست جمهوری

کلینیک های سلامت خانواده در سراسر کشور راه اندازی می شود

معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت زنان ریاست جمهوری گفت: کلینیک های سلامت خانواده در همه مراکز استان ها ایجاد خواهد شد که هدف آن مشاوره گرفتن خانواده ها برای مشکلاتی است که در جامعه بر سر راه خانواه ها وجود دارد.

کد مطلب: ۴۸۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ اطهره نژادی در دومین همایش یاس مهربانی که به مناسبت بزرگداشت مقام زن امروز سه شنبه 17 فروردین در سالن حجاب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد ضمن اشاره به صحبت های وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ما در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دو راهبرد اصلی را دنبال می کنیم یکی از آنها توسعه مشارکت اقتصادی زنان و دوم تحکیم بنیاد خانواده است.


وی افزود: حضور زنان در جامعه به معنی حذف حضور مردان نیست بلکه به شکل مکمل آن عمل می کند. من از آموزش و پرورش تقاضادارم به گونه ای سیاست گذاری کند که به دانش آموزان ما این اعتماد به نفس داده شود که حق گرفتنی است و باید آن را گرفت.


معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت زنان ریاست جمهوری در توضیح راهبرد تحکیم بنیان خانواده اظهار داشت: راه اندازی کلینیک های سلامت خانواده آغاز شده که در همه مراکز استان ها ایجاد خواهد شد. هدف این کلینیک ها ایجاد فضایی برای مشاوره گرفتن خانواده ها، چه پدر و مادر و چه فرزندان، برای مشکلاتی است که در جامعه بر سر راه خانواه ها وجود دارد.


نژادی اظهار داشت: یکی از بزرگترین پروزه هایی که ما با کمک آموزش و پرورش اجرا کردیم آموزش حقوق و تکالیف به خانواده ها و فرزندان است. این پروژه در 14 استان آغاز شد که در سراسر کشور ادامه پیدا می کند.


وی خاطرنشان کرد: امیدواریم وزارت آموزش و پرورش همچنان به همکاری خود با ما ادامه دهد و معلمان جامعه راهنمای ما باشند و دولت را از نظراتشان آگاه سازند.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار