استاندار اردبیل:

حضور بانوان در اقتصاد استان اردبیل ،می تواند تحول آفرین باشد

استاندار اردبیل گفت: حضور بانوان در اقتصاد استان اردبیل می تواند تحول ایجاد کند و اراده اشتغالزایی و درآمدزایی در خانواده ها و جوانان باید با حضور زنان متعهد برانگیخته شود.

کد مطلب: ۴۷۹۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مجید خدابخش در جشن میلاد کوثر در مجموعه فرهنگی هنری فدک اردبیل نقش آفرینی بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی و برنامه‌ریزی برای اشتغال جامعه زنان را خواستار شد.

استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در همه دنیا فرودگاه‌ها، راه آهن‌ها، دانشگاه‌ها، اشتغال و سرمایه گذاری در دست بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: در کشور ما به تامین این بخش‌ها و برآورده شدن این انتظارها از ناحیه دولت عادت کرده ایم.

خدابخش بیان کرد: مایه مباهات است که دین اسلام زن را از زنده به گور شدن دختران در تاریخ بشر به بالاترین جایگاه اجتماعی ارتقا داد و به زن منزلت بخشید.

استاندار اردبیل افزود: به لحاظ فطرت پاک بانوان، فساد اقتصادی در حوزه فعالیت زنان مشاهده نمی‌شود و برای ایجاد اشتغال به جوانان و سودآورتر شدن سرمایه گذاری‌ها باید اداره اقتصاد به مردم سپرده شود.

خدابخش گفت: آیه های قرآنی مبنی بر چگونگی رفتار مردان با زنان و اصلاح دیدگاه مرد نسبت به زن، نشانگر اهمیت و جایگاه زن در آئین آسمانی اسلام است و هیچ واژه ای به اندازه (مادر) نمی تواند بار معنوی این مقام را بر دوش کشد.

وی اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی نیز حضور و نقش زنان در حوزه‌های علم، ادبیات، حوزه و دانشگاه، فعالیتهای‌ قرآنی و ورزشی گسترده شده و این امر بیانگر استعداد و توانمندی زنان است.

گفتنی است: این مراسم به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و با همکاری دستگاه های اداری استان برگزار شد و اجرای موسیقی محلی از بخش های متنوع این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار