سومین آلبوم موسیقی بی کلام مهدی وجدانی منتشر شد

«جایی برای ابدیت» گزیده ای از موسیقی های متن فیلم و تئاتر

آلبوم موسیقی «جایی برای ابدیت» سومین آلبوم موسیقی بی کلام مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر است که اواخر سال گذشته روانه بازار موسیقی کشور شد.

کد مطلب: ۴۷۹۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، این اثر گزیده ای از موسیقی متن فیلم و تئاتر هایی است که موفق به کسب جایزه از جشنواره های داخلی و خارجی شده است و خالق آن مهدی وجدانی هنرمند آهنگساز و رهبر ارکستر بوده است.

آلبوم «جایی برای ابدیت» شامل 9 قطعه می شود که قطعات آن به ترتیب؛ «جایی برای ابدیت، «روایت ناتمام»، «پریشانی لیلی»، «مرثیه»، «نشانی»، «دیدار در مه»، «درنگ»، «فردای آن روز» و «ایستاده در باران» نام دارند.

در این آلبوم هنرمندانی چون داوود منادی نوازنده ویلنسل، مهدی وجدانی نوازنده پیانو، کریشا سیمیاکف نوازنده کلارینت، چکاد فشارکی نوازنده قیچک و کمانچه، ویدا سران چرخ نوازنده ویولا، مهسا علیپور نوازنده ویولن، علیرضا خسروی نوازنده کوزه و بندیر و نازلی سلطان زاده آوا حضور داشته اند.

ضبط آلبوم در استودیو پاپ، استودیو صبا و استودیو دیلمان صورت گرفته است و صدابرداران کامبیز شاهین مقدم، قاسم عابدین، کاوه عابدین و جواد صفری بوده اند. میکس و مسترینگ کار نیز توسط ارشام مودبیان صورت گرفته است.

این آلبوم اواخر سال گذشته توسط نشر موسیقی نونوا منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار