قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس:

ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی ارس تکمیل شد

قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اعلام خبر پر شدن ظرفیت هتل ها و هتل آپارتمان های این منطقه آزاد در زمان حاضر اظهار کرد: کمپ های چادزنی در ارس آماده ارائه خدمات اقامتی به گردشگران نوروزی هستند.

کد مطلب: ۴۷۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، یوسف داداش زاده گفت: ظرفیت هتل ها و هتل آپارتمان ها در ارس از مدت ها قبل رزرو شده و در حال حاضر تخت خالی برای اقامت، در هیچ هتل و هتل آپارتمانی وجود ندارد ولی کمپ های چادرزنی امکان ارائه خدمت دارند.
وی گفت: سه سالن ورزشی چندمنظوره بزرگ در جلفا به چادرهای اقامت مسافران مجهز شده اند ضمن اینکه ارسوندانی که واحدهای مسکونی خالی دارند در قالب طرح کاشانه میهمان خانه های خود را به گردشگران اجاره می دهند.
قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس اضافه کرد: ظرفیت هتلینگ منطقه آزاد ارس در نوروز امسال نسبت به نوروز سال گذشته 2 برابر شده است ولی استقبال گردشگران از سفر به ارس در نوروز 95 تا حدی بوده است که امکان ارائه خدمات شایسته اقامتی به مسافران از ما سلب شد.
داداش زاده اضافه کرد: هتل 5 ستاره بزرگ جلفا که ساخت آن 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به زودی جهت تکمیل و بهره برداری به یک شرکت معتبر حوزه گردشگری واگذار می شود .
وی همچنین افزود: با تحقق برنامه ریزی های صورت گرفته در توسعه زیرساخت های گردشگری به ویژه ایجاد هتل ها و هتل آپارتمان های جدید ظرفیت هتلینگ منطقه آزاد ارس تا پایان سال آینده 10 برابر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار