اولین تئاتر سال ٩٥ به ابوالفضل جلیلی تقدیم شد

˝ لیلی نام تمام دختران ایران زمین است ˝ ؛ به قلم و كارگردانی امیر مهندسیان ٥ فروردین ماه به عنوان نخستین تیاتر نمایش سال ١٣٩٥ با استقبال مخاطبان مواجه شد.

کد مطلب: ۴۷۷۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ ابوالفضل جلیلی - فیلمساز- در افتتاح این نمایش چنین گفت : " مادرم همواره می گفت من از كودكی معترض متولد شدم ، من همواره از كسانی كه روبان می بریدن و مسئولینی بودند كه از چیزی هم اصولا سر رشته نداشتند ولی به خاطر آنكه در جایگاهی هستند قیچی به دست می شوند و یا كلنگ افتتاحیه می زنند ، بیزار بودم . حالا انگار این اتفاق نصیب خودم شد حال شما نیز حق دارید بر من نیز خرده بگیرید ."

امیر مهندسیان كارگردان جوان این اثر در روز آغازین این نمایش با آرزوی سلامتی برای همه ی خانواده های ایرانی و تشكر از اعضای گروهش اجرای افتتاحیه را به ابوالفضل جلیلی تقدیم كرد .

در پایان این فیلمساز بین المللی اشاره كرد به خاطره ای از بصیر نصیری كه " پس از دیدن آثار به خود بیست و چهار ساعت فرصت دهید اما در مجموع این نمایش از بازی های بسیار خوبی برخوردار بود "

کاوه ابراهیم، علیرضا جعفری، فردین شاه حسینی و هادی احمدی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و از دیگر عوامل می توان به رسام فردوس ( دستیار کارگردان ) محمد حسین اسلامی (طراح صحنه) ، امیر مهندسیان ( طراح لباس) ، هادی احمدی (طراح پوستر و بروشور و ساخت تیزر ) ، شهریار مهدى پور و اشكان خلج ( عکاس ) گروه سینما هنر ( تبلیغات مجازی ) و سارا حدادی ( مشاور رسانه ای ) اشاره کرد .

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه تیوال و یا به صورت حضوری با مراجعه به سالن خیایان فلسطین پایین تر از خیابان انقلاب ، پلاک 292این نمایش را تهیه نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار