مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا معروفی به پانا خبر داد:

ساخت یك‌ باب خانه محروم در حاشیه شهر زاهدن توسط گروه جهادی

گروه جهادی شهید غلامرضا معروفی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و با رخصت از این شهید بزرگوار، متشكل از جهادگران خبره و باتجربه در عرصه خدمت‌رسانی فعالیت می‌كند.

کد مطلب: ۴۷۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مجید خراسانی پاریز مسئول گروه جهادی شهید غلامرضا معروفی، در گفتگو با خبر نگار پانا استان سیستان وبلوچستان گفت: گروه جهادی شهید غلامرضا معروفی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان و با رخصت از این شهید بزرگوار، متشكل از جهادگران خبره و باتجربه در عرصه خدمت‌رسانی فعالیت می‌كند.

مجید خراسانی پاریز افزود:این گروه متشكل از 40 نفر جهادگر می باشد و اولین پروژه خود را با ساخت یك‌ باب خانه محروم در حاشیه شهر زاهدن آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: اگر خداوند توفیق نماید در نوروز سال 95 با ساخت یك واحد مدرسه یك كلاسه در حاشیه شهر زاهدان كار خود را ادامه می‌دهیم.

خراسانی بابیان این مطلب كه بنده توفیق حضور در گروه جهادی شهید خدری در ساخت صفرتا صد مدرسه یك كلاسه را در سال 94 داشته‌است تصریح کرد :اولین اردوی جهادی من در دوره دانش آموری آغاز شد و تاكنون در چهار اردوی جهادی توفیق حضور داشته ام.

وی اظهار داشت با توجه به این که در حال حاظر در دفتر نهاد رهبری مشغول به فعالیت هستم توانسته ام نیازمندان زیادی را شناسایی و گروه‌های جهادی را جهت كمك‌رسانی به افراد محروم ونیازمند حاشیه شهر زاهدان راهنمایی وکمکهای مفیدی را به این افراد ارائه دهیم.

خراسانی در پایان از زحمات بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی استان قدردانی نمود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار