در آستانه فرارسیدن سال نو انجام شد :

برگزاری چهارمین جشنواره سبزه در دبستان شهید آیت(1) بیرجند

به مناسبت فرارسیدن نوروز 1395 چهارمین جشنواره سبزه در دبستان شهید آیت (1) بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان جنوبی ، این جشنواره با مشاركت دانش آموزان ، خانواده ها و پرسنل آموزشگاه برگزار شد .
مدیر دبستان شهید آیت (1) در ابتدای این مراسم كه به منظور تجلیل از برگزیدگان جشنواره سبزه برگزار شد ،گفت : جشنواره سبزه برای چهارمین سال در دبستان شهید آیت (1) برگزار شد كه با استقبال پرشور دانش آموزان و خانواده هایشان مواجه گردید .
علیرضا بنی اسدی افزود : امسال در این جشنواره از سوی شركت كنندگان 52 سبزه كه در شكل های مختلف تدارك دیده شده بود ارائه شد كه پس از داوری توسط هیأت داوران 26 اثر برگزیده شد .
وی ادامه داد : این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان با توجه به حال و هوای پایانی سال و آغاز بهار و ایام عیدنوروز برگزار شده است .
وی تصریح كرد : این جشنواره برای چهارمین سال متوالی در آموزشگاه برگزار می شود و معلمان نیز در برپایی و هدایت دانش آموزان نقش به سزایی ایفا كردند .
وی اظهار داشت : امسال جشنواره در سه بخش دانش آموزی ، اولیای دانش آموزان و معلمان كار خود را آغاز كرده و در هر سه بخش آثاری به جشنواره ارائه شد .
مدیرآموزشگاه اذعان كرد : در پایان مراسم به 22 نفر از دانش آموزان ، 2 نفر از اولیای دانش آموزان و 2 نفر از معلمان آموزشگاه كه سبزه های زیبایی به این جشنواره ارائه كرده بودند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد .
وی به برخی برنامه های این آموزشگاه در سال آتی اشاره و خاطرنشان كرد : برای چهارمین سال متوالی در نظر داریم جشن بادبادكها را در ایام هفته معلم با شركت خانواده ها و دانش آموزان در مناطق ییلاقی بیرجند برگزار كنیم و از مدارس همجوار نیز جهت شركت در این برنامه دعوت خواهیم كرد .
بنی اسدی افزود : برپایی جشن الفبا برای دانش آموزان پایه اول و اردوی دانش آموزان در اردوگاه شهید بهشتی نوفرست از جمله برنامه های آتی آموزشگاه می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار