در آستانه نوروز باستانی و آغاز فصل بهار انجام شد :

استقبال از نوروز با برگزاری ششمین جشنواره سبزه در دبستان شهید آیت "دوره اول" بیرجند

بیرجند(پانا) - به مناسبت فرارسیدن نوروز 1397 دانش آموزان دبستان شهید آیت "دوره اول" بیرجند با برگزاری ششمین جشنواره سبزه به استقبال بهار و عید نوروز رفتند.

کد مطلب: ۸۰۷۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
استقبال از نوروز با برگزاری ششمین جشنواره سبزه در دبستان شهید آیت "دوره اول" بیرجند

این جشنواره که با هدف آشنایی دانش آموزان با آداب و رسوم عید نوروز انجام گردید برای ششمین سال متوالی با مشارکت دانش آموزان ، خانواده ها و پرسنل آموزشگاه برگزار شد .
علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان شهید آیت "دوره اول" در ابتدای این مراسم که به منظور تجلیل از برگزیدگان جشنواره سبزه برگزار شد ،گفت : جشنواره سبزه برای ششمین سال در دبستان شهید آیت "دوره اول"برگزار شد که با استقبال پرشور دانش آموزان و خانواده هایشان مواجه گردید .
وی افزود : امسال در این جشنواره از سوی شرکت کنندگان بیش از 60 سبزه که در شکل های مختلف تدارک دیده شده بود ارائه شد که پس از داوری توسط هیأت داوران 10 اثر برگزیده شد و به مرحله پایانی این جشنواره راه یافت .
وی ادامه داد : این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان با توجه به حال و هوای پایانی سال و آغاز بهار و ایام عید نوروز برگزار شده است .
بنی اسدی تصریح کرد : این جشنواره برای ششمین سال متوالی در این آموزشگاه برگزار می شود و معلمان نیز در برپایی و هدایت دانش آموزان نقش به سزایی ایفا کردند .
وی اظهار داشت : امسال جشنواره در سه بخش دانش آموزی ، اولیای دانش آموزان و معلمان کار خود را آغاز کرده و در هر سه بخش آثاری به جشنواره ارائه شد .
مدیرآموزشگاه شهید آیت "دوره اول" اذعان کرد : در پایان مراسم به آثار برتر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد .
وی به برخی برنامه های این آموزشگاه در سال 97 اشاره و خاطرنشان کرد : در اردیبهشت آینده برنامه اردوی دانش آموزی را به اردوگاه شهید بهشتی نوفرست بیرجند خواهیم داشت و همچنین پیاده روی همگانی با حضور خانواده های دانش آموزان و جشنواره پرواز بادبادکها و جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول نیز انجام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار