محدودیت های ترافیکی نوروز 95

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، محدودیت های ترافیکی نوروز سال 95 در 29 اسفند،‌ یكم و دوم فروردین و نیز 12 و 13 فروردین، در برخی از جاده های فارس اعلام شد.

کد مطلب: ۴۷۵۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ مصطفی عباسی گفت: بنا به تجارب حاصله از سنوات قبل و با توجه به شرایط ترافیکی حاکم بر جاده های مواصلاتی استان فارس، با هدف ایمن و روان سازی ترافیک و ارتقاء امنیت عبور و مرور، محدودیت تردد وسایل سنگین باربری (کامیون و تریلر ها) در برخی از محور ها اجرا می شود.
وی اظهار كرد: به همین منظور در جاده شیراز به سمت قائمیه، حد فاصل دشت ارژن - قائمیه از مسیر تنگه ی ابوالحیات با توجه به دو طرفه بودن محور و توپو گرافی منطقه مبنی بر کوهستانی بودن، تردد انواع کامیون و تریلر ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح الی 24 در روز های 29 اسفند، یکم و دوم فرورین ماه و نیز 12 و 13 فرودین ماه ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان فارس ادامه داد: در جاده قائمیه، نور آباد و گچساران و بالعکس نیز از ساعت 7 صبح الی 24 در روز های 29 اسفند، یكم و دوم فروردین ماه و نیز 12 و 13 فروردین ماه تردد انواع کامیون و تریلر ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار