در گفت و گو با پانا:

محدودیت های ترافیکی نوروز در فارس و ممنوعیت تردد خودروهای ترافیکی از امروز

شیراز ( پانا) -رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ممنوعیت صدور مجوز برای خودروهای ترافیکی از 26 اسفند تا 14 فروردین در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت های ترافیکی نوروز در فارس و ممنوعیت تردد خودروهای ترافیکی از امروز

حمید احمدی محدودیت های ترافیکی نوروز 97 را در قالب 4 طرح محدودیت محورهای ممنوعه، محدودیت های کلی، محدودیت های محموله های ترافیکی و محدودیت های خودروهای حامل مواد سوختنی برای ارتقای ایمنی و تردد روان در جاده های فارس اعلام کرد.
وی در خصوص سایر محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز نیز اشاره کرد: در محورهای شیراز-نورآباد-گچساران و همچنین شیراز-کازرون-بوشهر و بالعکس تردد هر گونه انواع تریلر و کامیون از ساعت 7الی 24 تاریخ های 28 و 29 اسفند96 ، یکم، چهارم ، دهم، دوازدهم، چهاردهم و هفدهم فروردین97 ممنوع است .

وی ادامه داد: در محورهای شیراز-نورآباد-گچساران و همچنین شیراز-کازرون-بوشهر و بالعکس تردد هر گونه انواع تریلر و کامیون از ساعت 7 الی 24 تاریخ های 28 و 29 اسفند96 ، یکم، چهارم ، دهم، دوازدهم، چهاردهم و هفدهم فروردین97 ممنوع است .


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در خصوص محدودیت های ترافیکی کلی اضافه کرد: تردد موتورسیکلت در آزادراه،بزرگراه و راه هایی که ضرورت ایجاب نماید، ممنوع است.

وی تردد خودروهای حامل مواد فاسدشدنی و تانکرهای حامل مواد سوختی که از پلیس راهور ناجا مجوز دارند را جزء استثنائات ممنوعیت طرح ممنوعیت دانست.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ 13 فروردین در تمام کشور ممنوع است و تردد کامیون های حامل کود شیمیایی به جز تاریخ های 28و29اسفند96، چهارم،پنجم، دوازدهم، سیزدهم فروردین ماه 97 با رعایت مقررات و ضوابط در جاده های سراسر کشور بلامانع است .
این مقام مسوول در خصوص محدودیت های خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی تصریح کرد: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل کشور از ساعت 7 صبح روز 26اسفند تا 7صبح روز 6فروردین و همچنین 7صبح روز 9فروردین تا 7 صبح روز 15فروردین ممنوع بوده ، ضمن اینکه خودروهای مذکور در سایر روزهای طرح نوروزی صرفاً در طول روز مجاز به حرکت هستند و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود .

مسافران می‌توانند برای اطلاع از طول مسیر، وضعیت جوی مسیر و ترافیک مسیر با سامانه گویای ۱۴۱ یا شماره تماس‌های ۳۲۳۱۷۶۳۱ و ۳۲۳۱۸۴۶۷ در تماس باشند و یا از طریق سایت www.141.ir از وضعیت مسیر با خبر شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار