شرکت فرودگاه ها علیه ایرلاین های بدهکار اقدام حقوقی کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پایان مهلت به ایرلاین های بدهکار برای تعیین تکلیف بدهی خود خبر داد و گفت: دیروز(چهارشنبه) با حضور در دادسرا، پرونده ایرلاین هایی که تا مهلت تعیین شده اقدام عملی برای پرداخت بدهی های خود نکرده اند٬ مفتوح و اقدامات حقوقی لازم علیه شرکت های غیرمتعهد به اموال عمومی و بیت المال آغاز شد.

کد مطلب: ۴۷۳۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، محمدرضا امامی افزود: به دنبال دعوت از شرکت های هواپیمایی بدهکار و تعیین ضرب الاجل برای تعیین تکلیف بدهی خود به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور، شماری از آنها پیش از پایان مهلت تعیین شده، به اداره کل حقوقی و امور مالی و درآمد این شرکت مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف بدهی های معوقه ی خود اقدام کردند.
وی اظهار داشت: در این بین شرکت های کیش ایر و کاسپین با اقدام به موقع نسبت به ادای تعهدات خود اقدام کردند.
به گفته مقام مسئول، تعدادی از ایرلاین ها با حضور در شرکت و اعلام آمادگی، نسبت به امضای تفاهم نامه ای مبنی بر پرداخت بدهی های خود تا پایان ضرب الاجل تعیین شده اقدام کردند.
براساس این گزارش، میزان بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران 7300 میلیارد ریال بوده و آخرین مهلت ایرلاین ها برای پرداخت بدهی 18 اسفند ماه اعلام شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار