کشیک نوروزی 406 واحد خبازی در مازندران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از اختصاص 406 واحد خبازی در سراسر استان مازندران جهت پخت ویژه نان در ایام عید نوروز سال 1395 خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۳۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، رمضانعلی ملک ضمن اشاره به اینکه در ایام عید تمامی واحدهای خبازی استان کما فی السابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد تاکید کرد: استان مازندران یکی از مسافرخیز ترین استان های کشور در ایام عید نوروز است و در همین راستا سهمیه آرد ویژه ای برای 406 واحد خبازی استان درنظر گرفته شده تا ساعات بیشتری به پخت نان بپردازند.

ملک با اشاره به تعداد 406 واحد خبازی که از اول لغایت 13 فروردین 95 بصورت فوق العاده به تولید نان می پردازند، اظهار داشت: تاکید ما بر این است که با نان سالم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم. وی افزود: خوشبختانه این ایام مقارن با اجرای طرح پایلوت کیفی سازی نان و همچنین طرح درجه بندی واحدهای خبازی شده است.

ملک تصریح کرد: ترتیبی اتخاذ شده که واحدهای خبازی منتخب در مسیرهای اصلی و مسافر خیز قرار داشته باشند و حتی الامکان واحدهای خبازی نمونه هر شهرستان انتخاب شوند.

مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 در پایان تعداد خبازی های منتخب برای نیمه اول فروردین 95 در شهرستان ساری را 35 واحد اعلام نمود. وی تصریح کرد اداره غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تمهیدات ویژه ای برای این ایام اتخاذ کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار