مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس خبر داد:

معرفی مراکز کشیک نوروزی صدور دفترچه تامین اجتماعی فارس

شیراز(پانا)- مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس مراکز کشیک نوروزی صدور دفترچه تامین اجتماعی فارس را معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مراکز کشیک نوروزی صدور دفترچه تامین اجتماعی فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس ، مسعود عطایی نژاد اظهار کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می‌توانند در روزهای تعطیل دوم‌، سوم ، چهارم و دوازدهم فروردین ماه به شعب و کارگزاری‌های این سازمان که اسامی آنها در ادامه این خبر می آید مراجعه نمایند.

عطایی‌نژاد افزود: در سایر ایام اداری نوروز، شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی فارس کماکان آماده ارایه خدمات بیمه‌ای به کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران هستند لیکن توصیه می شود بنا به حساسیت روز های اخیر و کنترل بیماری کرونا از مراجعه غیر ضروری به تامین اجتماعی خودداری نمایند و خدمات خود را از طریق سامانه اینترنتی eservices.tamin.ir دریافت و پیگیری نمایند.

او با اشاره به امکان ثبت غیر حضوری صدور دفترچه درمانی اظهار کرد: افرادی که نیاز مبرم به صدور دفترچه درمانی دارند می توانند از طریق سامانه اینترنتی تامین اجتماعی (eservices.tamin.ir ) در منزل درخواست خود را ثبت نمایند و با مراجعه به شعبه و یا کارگزاری تامین اجتماعی انتخابی و بدون معطلی دفترچه خود را دریافت دارند.

مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی فارس در پایان اضافه کرد: بیمه شدگانی که دفترچه آنان تا پایان بهمن ماه اعتبار داشته ، این اعتبار تا پایان فروردین ماه تمدید گردیده و نیازی به مراجعه به تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار