پاکسازی محیط اطراف تالاب شادگان

در یک اقدام فرهنگی، بخشی از محیط اطراف تالاب شادگان توسط مربیان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی ناحیه 4 اهواز پاکسازی شد و فرهنگ زیبا نگه داشتن منابع طبیعی به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۴۷۳۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان،در یک اقدام فرهنگی، بخشی از محیط اطراف تالاب شادگان توسط مربیان تشکیلاتی سازمان دانش آموزی ناحیه 4 اهواز پاکسازی شد و فرهنگ زیبا نگه داشتن منابع طبیعی به نمایش گذاشته شد.

این اقدام با حضور بیش از 40 نفر از مربیان پیشاهنگ آموزش و پرورش ناحیه4 اهواز و با هدف فرهنگ سازی علیه مصرف بی رویه کیسه ها و ظروف پلاستیکی یک بار مصرف و رها کردن آنها در طبیعت بود که دوست داران طبیعت در این کار ارزشمند، قسمتی از محیط اطراف تالاب بین المللی شادگان را از وجود زباله های خشک پاک کردند.از نکات جالب توجه در طول اجرای این برنامه، پیوستن تعدادی از مردم به این حرکت ارزشمند بود.

گفتنی است: تالا‌ب بین المللی شادگان دارای اهمیت ویژه‌‌‌ای از نظر منابع غنی زیست محیطی واقع در جنوب غربی ایران و جنوب جلگه خوزستان، حد فاصل شهرستان‌های شادگان، آبادان و ماهشهر است که با حدود 538 هزار هکتار وسعت، یکی از بزرگترین تالاب ها در جهان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار