گردهمایی معاونین آموزش و مراقبین سلامت مدارس

همایش طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی و خطرات چهارشنبه سوری

همایش پیشگیری از آسیب های اجتمایی (چهارشنبه آخر سال) در ناحیه 4 کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۴۷۲۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ، در این گردهمائی باشکوه قاسم پوستین دوز با تشریح جایگاه و شرح وظایف معاونین آموزشی مدارس و مراقبین سلامت، از آنها به عنوان ارکان اصلی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و خاطرنشان ساخت،تمامی فرآیندهای آموزشی و بهداشتی در مدارس زیر نظر معاونین آموزش و مراقبین سلامت پیگیری و اجرائی می شود و دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی از این قشر و معلمین خود الگوبرداری می نمایند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در ادامه افزود: طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری ویژه دانش آموزان به صورت متمرکز در این ناحیه در حال برگزاری است. وی هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی وآگاه سازی جامعه دانش آموزی و اولیاء محترم برشمرد و از تمامی عوامل اجرائی، خواستار هم افزایی و مشارکت بیش از پیش به منظور جلوگیری حوادث سال گذشته شد.

شایان ذکر است حاج رسولی عضو هیئت علمی دانشگاه به عنوان سخنران مدعو در مورد آسیب های اجتماعی و چگونگی پیشگیری و مقابله با آن برای حاضرین در جلسه ،کارگاهی آموزشی تخصصی برگزار نمود.

در ادامه: مظفر عنایتی معاون پرورشی و تربیت بدنی از اجرائی شدن طرح گرامیداشت آئین چهارشنبه سوری با رعایت نکات ایمنی و اطلاع رسانی به دانش آموزان خبر داد.

وی اظهار داشت همه ما وظیفه داریم با آگاه سازی و برگزاری کلاس های آموزشی از وقوع حوادث و خطرات احتمالی پیش رو بر اساس تجربیات سنوات گذشته جلوگیری نمائیم.

شایان ذکر است در این مراسم لطفی مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرزو شاهمرادی رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار