مراسم جشن نیکوکاری در مدارس خراسان شمالی برگزارشد

همزمان با سراسرکشور، مراسم جشن نیکوکاری در آموزشگاه 15خرداد کلاته محمدعلی پهلوان شهرستان بجنورد برگزارشد.

کد مطلب: ۴۷۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، مراسم جشن نیکوکاری امروز با حضور حاجی زاده فرماندار، خوش آینه معاون پژوهش و منابع نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش ، مصباح مدیر سازمان دانش آموزی ،اهرابی مدیر کل کمیته امداد آمام خمینی (ره) خراسان شمالی و دیگر مسئولان در جمع کثیری از دانش آموزان و معلمان و مربیان درآموزشگاه برکت 15 خرداد کلاته محمد علی پهلوان شهرستان بجنورد با شور و شوق برگزار شد.

دراین مراسم عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادو خاطره امام راحل را گرامی داشت و اشاره به تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) در تاریخ 14/12/57 داشت.

وی ، استمرار جشن نیکوکاری بر همگا ن را ضروری دانست و گفت: امیدواریم با این عمل خیرخواهانه پیرو راه امام باشیم .

اهرابی اظهارداشت: کارهای خیرخواهانه و انفاق به همدیگر، سرلوحه با هم بودن در زندگی است وی شعار جشن نیکوکاری ،بهار همدلی و شکوه مهربانی را بیان کننده عشق با هم بودن عنوان کرد.

در ادامه قنبرعلی خوش آینه معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن گرامیداشت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد، تأکید کرد: همگی باید در این جشن بزرگ حضور پررنگ داشته باشیم تا شاید گوشه ای از کمبود نیازهای دانش آموزان مرتفع شود.

وی افزود: فرهنگیان ، با گذشت ترین افراد و خیرین بزرگی هستند و امیدواریم دانش آموزان نیز با الگو گرفتن از معلمان بتوانند در کارهای خیر پیشتاز باشند.

این مراسم که با همکاری صمیمانه کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان دانش آموزی، آموزش وپرورش، صداوسیما، سازمان بسیج متضعفین برگزار شد ، دانش اموزان قلک های خود را با شوروشوق روی هم چیدند تا به ما بیاموزند ،همد لی در همه حال دیدنی و باشکوه است .

کمک های انجام شده در این مراسم به شرح ذیل میباشد : سازمان دانش آموزی استان مبلغ2/000/000ریال- فرماندار مبلغ2/000/000 ،اداره کل اموزش و پرورش مبلغ 30/000/000 ریال - شورای اسلامی کلاته محمدعلی پهلوان3/000/000ریال کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار