مدیر کل سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی:

برگزاری جشن نیکو کاری در دبیرستان نرجس بجنورد

بجنورد(پانا)- جشن نیکوکاری با حضور،نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان،مدیر کل سیاسی و امنیتی استاندار ، معاون اداره کل آموزش و پرورش ،مدیر سازمان دانش آموزی ،مسئولین آموزش و پرورش ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه در دبیرستان دخترانه نرجس بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن  نیکو کاری در دبیرستان نرجس بجنورد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان شمالی حاجی زاده مدیرکل سیاسی و امور امنیتی استانداری با اشاره به سخنان ولی فقیه در باب نیکو کاری گفت:قشنگ ترین و زیباترین کار وقتی است که انسان بتواند دست کسی را بگیرد.
وی افزود: حضور شما دانش آموزان در این مراسم یک تمرین برای نهادینه شدن نیکو کاری در افکار است.
رحیمی معاون اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: هر ساله در تاریخ ۱۴الی ۲۱اسفند با توجه به اینکه در هفته نیکو کاری قرار داریم،اداره کل آموزش و پرورش با همکاری کمیته امداد جشن نیکو کاری را برگزار میکند.وی خاطر نشان کردهدف از برگزاری این مراسم شاد کردن و‌کمک به ۶هزاز دانش آموز تحت پوشش کمیته امدادو۲۰هزار نفر نیازمند در بین دانش آموزان است.

گفتنی است این مراسم با نواختن زنگ احسان ونیکوکاری توسط آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی واهدا مبالغی از طرف ادارات و مراکز نیکو کاری به نیازمندان به پایان رسید.
بجنورد-بهارکمرام خبرنگار خبرگزاری پانا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار