مسئول آرامستان شهرداری ساوه در گفت و گو با پانا:

کارگاه سنگ تراشی در آرامستان ساوه راه اندازی شد

مسئول آرامستان بهشت رضوان شهرداری ساوه از راه اندازی کارگاه حجاری(سنگ تراشی) توسط بخش خصوصی در این آرامستان با مصوبه شورای اسلامی شهر ساوه به منظور رفاه حال شهروندان و مراجعین به این مکان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

هادی هنرمند در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: 81 متوفی طی بهمن ماه سالجاری در این آرامستان پذیرش و خدمات لازم به آنان ارائه شد که میزان دریافت عوارض بابت خدمات این متوفیان پذیرش شده در طی این یک ماه 54 میلیون 641 هزار ریال بوده است.

وی با بیان اینکه آرامستان بهشت رضوان شهرداری ساوه با داشتن تمامی خدمات مورد نیاز بصورت رایگان آماده ارائه خدمات به متقاضیان است، ادامه داد: این آرامستان با مساحت 100 هکتار شامل قطعات عمومی، اختصاصی، خانوادگی، شهدا، هنرمندان و کودکان است که هم اکنون حدود دو هزار قبر عمومی در شش قطعه آن ساخته شده است.

مسئول آرامستان بهشت رضوان ساوه با بیان اینکه در این آرامستان سالن معراج، مسجد، سالن سوگواری، کارگاه سنگ بری، فروشگاه گل و گیاه و احداث مجتمع خدماتی رفاهی پیش بینی شده است، اظهار داشت: آرامستان در حقیقت عامل اصلی و آغازگر معماری و ایجاد فضایی فرهنگی در شهرها و فضای آرامش بخشی است كه برای معرفی حال و هوای روحانی فضا، شایسته تر از گورستان می باشد.

هنرمند با اشاره به ایجاد فضای سبز مناسب برای تلطیف فضای این مکان گفت: در نظر داریم مجموعه آرامستان را با تامین برخی خدمات رفاهی و فرهنگی پیش بینی شده به کارکردی فراتر از گورستان تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار