مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

روسای شورای دانش آموزی مدارس، الگوی دانش آموزان هستند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در نشست روسای شوراهای دانش آموزی مدارس متوسطه اول پسرانه گفت: دانش آموزانی که به عنوان رئیس شورای دانش آموزی مدارس انتخاب می شوند؛ الگوی سایر دانش آموزان خواهند بود.

کد مطلب: ۴۶۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،در این جلسه که با هدف شناسایی مشکلات مدارس و آسیب اجتماعی و رابطه انجمن اولیا و مربیان با شوراهای دانش آموزی برگزار شد؛ سلیمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خطاب به روسای شوراهای دانش آموزی گفت: شما دانش آموزان آینده کشور و انقلاب هستید و باید از هر حیث در آموزشگاه و جامعه نمونه و الگو باشید.

وی ضمن توصیه به دانش آموزان بر رعایت اخلاق در مدرسه، روسای شوراهای دانش آموزی را به همکاری با مسئولان مدرسه دعوت نمود و گفت:‌ روسای شورای دانش آموزی باید در زمینه شناسایی آسیب های اجتماعی به مدارس کمک نمایند.

در ادامه قادری معاون پرورشی ناحیه نیز با تاکید بر نقش آفرینی شوراها در مدارس بر ضرورت راهکارهای جدی در تقویت شوراها تاکید کرد .

در ابتدای این نشست کارشناس اردوها و کانون ها، دستورالعمل های مربوطه به شوراهای دانش آموزی را بیان و عملکرد این شوراها را در داخل مدارس توجیه و تشریح نمود.

در پایان این جلسه هر یک از شرکت کنند گان به بیان دیدگاه ها و فعالیت های خود پرداختند و از راهیابی دانش آموز فاروق مرادی به مجلس دانش آموزی کشور تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار