مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده؛

طایفه‌گرایی نباید دامن‌گیر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: طایفه‌گرایی نباید دامن‌گیر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شود.

کد مطلب: ۴۶۷۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا گفت: دشمنان نظام و انقلاب سال‌هاست از حضور ملت ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌هراسند.

امام جمعه لنده افزود: این ملت با بصیرت، هوشیاری و آگاهی خود توانسته‌اند در همه امتحان‌ها پیروز و سربلند بیرون بیایند.

الهی‌نیا تصریح کرد: کشور هم‌ اکنون در شرایط و عرصه حساسی قرار گرفته که باز هم نیازمند مدیریت صحیح از سوی مردم و مسئولان است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: حوادث مختلفی از اولین روزهای پیروزی انقلاب تاکنون شاهد هستیم که از سوی دشمنان بر این ملت تحمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که همه نظام‌های بین‌المللی دست به دست هم داده‌اند تا حضور و مشارکت مردم ایران را کم‌رنگ نشان دهند نیاز به آگاهی‌بخشی بیش از پیش در جامعه وجود دارد.

امام جمعه موقت لنده گفت: اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری با دقت و ظرافت نگاهی داشته باشیم باید ابعاد مختلف آن را در لایه‌های درونی جامعه نهادینه و از آن برای مدیریت شرایط کنونی بهره لازم را ببریم.

الهی‌نیا یادآور شد: یکی از موارد بسیار مهمی که رهبر معظم انقلاب در ماه‌های اخیر بسیار بر آن تأکید داشته‌اند بحث نفوذ در لایه‌های درونی جامعه بوده که باید ابعاد آن در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به دو انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو گفت: متأسفانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری تحت تأثیر انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و به حاشیه برده شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده ابراز داشت: امروز ملت ما بصیرت و آگاهی لازم را از شرایط موجود دارد و در هفتم اسفند با حضور خود بار دیگر عرصه را بر دشمنان نظام تنگ خواهند کرد و در مسیر رسیدن به سرنوشت حقیقی خود گام بر می‌دارند.

الهی‌نیا با اشاره به لزوم مشارکت و حضور ملت در عرصه انتخابات گفت: انقلاب اسلامی به برکت حضور و مشارکت مردم شکل گرفت.

وی افزود: یکی از معضلاتی که دامن‌گیر عرصه انتخابات استان ما شده بحث قومیت‌گرایی بوده که نیاز است مردم با فرهنگ استان انتخابی اصلح به دور از قوم‌گرایی را در دستور کار خود قرار داده و کسانی را روانه مجلس کنند که دانش و درایت لازم در این زمینه را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار