زنان در اصلاح جامعه نقش مهم و تآثیر گذاری بر عهده دارند

فرماندار خلیل آباد در همایش نگرشی نو در روابط زن و شوهر گفت: زنان در اصلاح جامعه نقش مهم و تآثیر گذاری بر عهده دارند.

کد مطلب: ۴۶۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی؛ مجتبی شاکری در این همایش گفت: دولت تدبیر و امید به موضوع اشتغال بانوان به ویژه زنان روستایی توجه خاص دارد و معتقد است زنان در اصلاح جامعه نقش مهم و تاثیر گذاری دارند.

وی بر لزوم برنامه ریزی در جهت استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین تشکیل تعاونی های بانوان و نیاز به ایجاد اشتغال و شادابی و نشاط جامعه بانوان تاکید کرد.
فرماندار خلیل آباد با بیان این مطلب که در فرهنگ ایرانی و اسلامی و آموزه های دینی زنان ستون اصلی خانواده هستند؛ اظهار داشت: زن ایرانی امروز بعنوان الگوی زنان کشورهای اسلامی قرار گرفته و این مهم رسالت بانوان کشورمان را سنگین تر نموده است .
شاکری با اشاره به حضور همیشگی بانوان در عرصه های مختلف به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان افزود: امروز نیزحضور پررنگ و موثر زنان در انتخابات هفتم اسفند ماه می تواند پویایی و نشاط را در جامعه فراگیر و در شکل گیری و تحقق حماسه سیاسی ، مشارکت حداکثری و افزایش اقتدار ملی بیفزاید.
لازم به ذکر است؛ این همایش به همت کمیته زنان و خانواده فرمانداری و تعدادی از ادارات با حضور حدود 400 نفر از بانوان شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار