گازکشی به شهرک صنعتی فازسه ارومیه با حضور معاون صنعت،معدن و تجارت کشور

ه مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با حضور معاون وزیر صنعت ومعدن و تجارت ، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی بهره برداری از چند طرح عمرانی و تولیدی در ارومیه آغاز شد .

کد مطلب: ۴۶۰۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر صنعت ومعدن و تجارت ، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی بهره برداری از چند طرح عمرانی و تولیدی در ارومیه آغاز شد .

این طرح ها شامل گازکشی به شهرک صنعتی فاز سه ارومیه و دو واحد تولید مربا و لبنیات می باشند .گاز کشی به شهرک صنعتی فاز سه ارومیه با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با ایجاد ۲۰ کیلیومتر گاز کشی و دو ایستاگاه تقلیق فشار انجام شده است .

فاز اول واحد تولید مربا نیز در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و زیر بنای ۲ هزار ۱۰۰ متر مربع با ظرفیت هزار تن انواع مربا در سال با صرف اعتباری باغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین فاز اول واحد تولید لبنیات نیز در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و زیر بنای ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و با ظرفیت جذب ۱۲۰ تن شیر در سال با ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر افتتاح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار