مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان وبلوچستان خبر داد:

افتتاح 191 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به مناسبت دهه فجر

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان گفت: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر 191 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد مقدس افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد مطلب: ۴۵۵۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، مجید نجفی مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت : در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 191 پروژه در حوزه ساخت مسکن روستایی و شهری محرومان ، خانه بهداشت روستایی و ... که در شهرستان های سیب و سوران ، مهرستان ، ایرانشهر ، دلگان ، میرجاوه ، قصر قند و سرباز اجرا شده اند بهره برداری می شود.

وی افزود: طرح مسکن مهر ، مسکن ایتام ، تکمیل مسکن روستایی از مهمترین پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری کمیته امداد حضرت امام(ره) در سطح شهرستان های استان است که به همراه کلنگ زنی 9 مسکن شهری و روستایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان انجام می شوند.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان با اشاره به اینکه حجم کل سرمایه گذاری انجام شده در این 200 پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی بالغ بر 43 میلیارد ریال است ، گفت: افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد و کلنگ زنی از جمله برنامه های دهه مبارک فجر خواهد بود.

نجفی با اشاره به اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مسکن مددجویی ، اضافه کرد: براساس دستورالعمل طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرونده متقاضیان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی و در صورت دارا بودن شرایط ثبت می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار