با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاون تربیت بدنی و سلامت استا

اعضای هسته گزینش،کارکنان و نمایندگی های تابعه مورد تجلیل قرار گرفتند

با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعضای هسته گزینش وكاركنان و نمایندگی های تابعه گزینش استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۴۵۴۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، در این مراسم غلامرضا خضرلو مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ضمن عرض تبریك سالروز تشكیل هسته های گزینش به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به نقش گزینشگران در انتخاب شایسته ترین افراد برای خدمت به نظام تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش اشاره كردو افزود: با عنایت به نقش بی بدیل نیروی انسانی متعهد ، متخصص و كارآمد در ارتقای بهره وری و اثر بخشی هر سازمان امیدورام بتوانیم با لحاظ اولویت های مهم فضایل اخلاقی و توانمندی های علمی و حرفه ای داوطلبان وبا رعایت اصل مهم عدالت وكرامت انسانی از عهده این ماموریت مهم برآئیم .


وی در ادامه ضمن تقدیر و تشكرازمدیركل و معاونین محترم در خصوص پشتیبانی مادی و معنوی از هسته گزینش به بیان مسائل و مشكلات جاری هسته گزینش اشاره و خواستار اقدامات مقتضی در این خصوص گردید .


وی همچنین ضمن بیان عملكرد 9 ماهه سال جاری و مقایسه آن با زمان مشابه در سال 93 افزود: در فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان رشد قابل توجهی صورت گرفته است كه مستندات آن جهت استحضار مدیر كل تقدیم گردیده و با توجه به عملكرد مطلوب ارائه شده تمامی همكاران در این خصوص شایسته تقدیر مادی و معنوی می باشند .


در ادامه بهرام صمدی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه مدیر محترم هسته از وی به عنوان یك مدیر ارزشی و اخلاق مدار یاد نمود و افزود: از زمان انتصاب وی شاهد تحول و دگرگونی در انجام امورات و وظایف محوله این مدیریت می باشیم و زحمات وی و كاركنان هسته بر مسئولین اداره كل علی الخصوص مدیر كل پوشیده نیست.


وی اظهار امیدواری نمود؛ با حمایت و پشتیبانی بیش از پیش مدیر كل و مسئولین اداره كل در آینده نزدیك مسائل و مشكلات موجود در زمینه های مختلف من جمله تامین تجهیزات مورد نیاز وراه اندازی شبكه اتوماسیون اداری و اینترانت نیز حل خواهد شد.


در ادامه صمدی به سوالات همكاران گزینش پاسخ ورهنمودهای لازم را ارائه نمود.


در این جلسه حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت نیز از زحمات وتلاش های همكاران تشكر و قدردانی نموده وبرای تمامی گزینشگران آرزوی توفیق نمود.


در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر با امضاء مدیر كل از مدیریت ، اعضای شورا و كاركنان هسته گزینش قدردانی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار