امام جمعه اهر:

اشتغال‌زایی و رفع بیکاری جوانان در اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه بیکاری دین گریز است و در صورت حاد شدن، جوانان را منحرف می‌کند، افزود: پروژه‌های اشتغال زا و رفع مشکل بیکاری جوانان باید در صدر تمامی پروژه‌های در حال اجرا قرار گیرد.

کد مطلب: ۴۵۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، آیت الله جواد حاجی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی در شهرستان اهر، با بیان اینکه در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ باید اذعان کنیم که این نظام مقدس، خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده است، اظهار داشت: در آستانه دهه فجر بایستی بار دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم غیور و انقلابی تبیین کنیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون اداره کشور با مدیریت‌های جهادی و روحیه بسیجی بوده است، گفت: باید اکنون که برجام اجرایی شده و دشمنان با طرح‌ها و حیله‌های دیگر کشور را تحت فشار قرار می‌دهند با همت و جدیت هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.
حاجی زاده با اشاره به اینکه بعد از برجام پول‌های بلوکه شده ایران به کشور باز می‌گردنند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم که این پول‌های بازگرداننده شده در مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی مورد استفاده قرار گیرد.
امام جمعه اهر به دشمنی‌های آمریکا با ایران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ما هیچگاه به آمریکایی‌ها خوشبین نیستیم، گفت: اخیراً آمریکا شیطنت‌های جدیدی را شروع کرده، با اتهام‌های واهی، ایران را حامی تروریست‌ها می‌داند و تحریم‌های جدیدی را علیه برخی اشخاص و شرکت‌های ایرانی وضع می‌کند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی به جای جای جهان صادر شد و تاکنون نیز ثابت کرده ایم که در مبارزه با تروریسم ثابت قدم بوده و همواره حامی مظلومان هستیم.
حاجی زاده با تاکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های اسلامی ، اظهار کرد: پایه و اساس پیروزی انقلاب اسلامی ایران دفاع از آرمان‌های امام راحل و دستاوردهای انقلاب است که باید برای حفظ این ارزش‌ها پیشقدم باشیم.
امام جمعه اهر بیکاری را از معضلات اصلی شهرستان اهر و کشور دانست، افزود: بیکاران تحصیل کرده و نکرده هنگامی که به ما مراجعه می‌کنند متاسفانه ما نیز جوابی نداریم که به آن‌ها بدهیم.
وی با اشاره به اینکه بیکاری، دین گریز بوده و در صورت حاد شدن جوانان را منحرف می‌کند، افزود: پروژه‌های اشتغال زا و رفع مشکل بیکاری جوانان باید در صدر تمامی پروژه‌های در حال اجرا قرار گیرد.
حاجی زاده با تاکید بر اینکه مصلای نماز جمعه کنونی شهرستان اهر گنجایش حضور بیشتر نمازگزاران را ندارد، بیان کرد: مسئولان در واگذاری زمین مصلای امام خمینی (ره) نماز جمعه اهر یاری کردند و اکنون برای تأمین نیازها و منابع مالی جهت ادامه پروژه مصلای نماز جمعه مساعدت کنند.
حاجی زاده از وضعیت بحرانی شهرداری اهر نیز ابراز نگرانی کرد و گفت: شهرداری اهر که اکنون با بحران مالی مواجه شده و در پرداخت حقوق کارکنان به دلیل نبود منابع مالی رنج می‌برد نیاز به مساعدت و یاری مسئولان دارد.
امام جمعه اهر در پایان با بیان اینکه مسئولان شهرستان اهر از اوایل امسال و حتی شاید از سال گذشته زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار یافته‌ایم برای اینکه مردم مشارکت بیشتر داشته باشند، نیاز به زمینه سازی بیشتری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار