رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش اصفهان:

مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان استان اصفهان در زواره برگزار شد

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم استان اصفهان به میزبانی شهر زواره اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از اصفهان، آذرکیوان امیر‌پور در گفت‌وگو با اصحاب رسانه این شهر با اشاره به برگزاری مسابقات دو صحرانوردی ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم استان اصفهان در شهر زواره اردستان، گفت: این مسابقات امروز با حضور 19 تیم از شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در این مسابقات مسافت 5 کیلومتر را دویدند، افزود: 80 نفر از دانش‌آموزان شهرستان‌های استان در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات انتخابی تیم استان برای مسابقات کشوری و جهانی است، تصریح کرد: امید است بچه‌های اصفهان در این مسابقات سربلند باشند.

امیرپور با اشاره به اینکه این مسابقات دو صحرانوردی چندین سال است برای دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برگزار نشده بود، یادآور شد: امسال تصمیم بر برگزاری این مسابقات گرفتیم که با توجه به موقعیت مناسب و آب‌وهوای مطلوب شهر زواره در بهمن ماه این مسابقات به میزبانی این شهر برگزار شد.

...............

انتهای پیام / آ / ع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار