راه اندازی پایگاه سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه های سیار ایست و بازرسی ویژه مواد مخدر در استان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۴۵۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتكی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در نشستی با علیرضا جزینی، قائم مقام دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر مقرر شد تا اعتبار لازم برای راه اندازی دو پایگاه سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در استان تأمین شود.
وی تأكید كرد: این پایگاه های سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در سه راهی كوشكی و سه راهی قرح، واقع در شهرستان لردگان فعال می شود.
سلیمانی دشتكی افزود: راه اندازی این پایگاه های سیار ایست و بازرسی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، نقش مهمی در جلوگیری از مواد مخدر به استان از طریق استان های همجوار دارد.
وی تصریح كرد: به منظور كسب نتایج مطلوب تر در حوزه مبارزه با مواد مخدر، باید نشست های تخصصی ویژه ای برای بررسی مشكلات قشرهای مختلف جامعه برگزار شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این نشست ها، باید مشكلات این حوزه به شكل موضوعی و تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
وی اضافه كرد: استفاده از توان سازمان های غیردولتی مردم نهاد برای رسیدن به خروجی مطلوب در این زمینه، ضرورت دارد.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: دسیسه های موجود در حوزه مواد مخدر، نوعی فتنه به شمار می رود.
وی اظهار كرد: مبارزه و مقابله فرهنگی در حوزه تولید، توزیع و مصرف مواد مخدر، بایستی به عنوان اقدامی اولویت دار پیگیری و اجرایی شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با توجه به نتایج مطلوب برجام، شرایط كشور در حوزه های مختلف، در سال ۱۳۹۵ متحول می شود.
وی بیان كرد: وضعیت ایران در دوران پساتحریم، از شرایط مطلوب اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی برخوردار خواهد شد.
سلیمانی دشتكی همچنین با اشاره به نزدیكی برگزاری انتخابات سال جاری یادآور شد: هیچكدام از مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری حق ندارند از اموال دولتی و بیت المال، له یا علیه كاندیداهای انتخاباتی استفاده كنند.
وی به رد صلاحیت برخی داوطلبان در این دوره از انتخابات اشاره و عنوان كرد: اگر كسی بتواند حقانیت خود را ثابت كند، در تجدید نظرها می تواند تأیید شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: این استن جزو استان های پیشرو در زمینه مبارزه با مواد مخدر به شمار می شود.
سید قدیر مرتضوی باباحیدری تأكید كرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری، تمامی تعهدات مشخص شده استان در سال جاری را انجام داده است.
وی افزود: به منظور ارتقای كمی و كیفی برنامه های مبارزه با مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، نشست های تخصصی و فوق العاده در شهرستان های ۹ گانه استان برگزار و راهكارهای لازم در این زمینه بررسی و معذری می شود.
گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند سال جاری به طور همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار