دومین جلسه ی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه ی فجر برگزار گردید

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل : انقلاب اسلامی، مبتنی بر اندیشه ی حضرت امام (ره) بوده ، هست و خواهد بود.

کد مطلب: ۴۵۱۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، علی سرداری در جمع اعضای کمیته داشن آموزی و فرهنگیان ستاد دهه ی فجر انقلاب اسلامی ، با بیان این مطلب گفت : این انقلاب متعلق به گروه خاصی نیست بلکه متعلق به تمام آحاد جامعه است و ما وظیفه داریم ضمن پاسداشت آن و پاسداشت اندیشه های آفرینندگانش ، آن را به به طور صحیح به نسل بعد منتقل کنیم .

وی افزود : باید زمینه ای فراهم شود تا دانش آموزان ضمن برگزاری جشن پیروزی انقلاب ، ارزشهای آن را درک و در حراست از آنها بکوشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین خواستار معرفی شخصیت و تفکرات امام (ره) به دانش آموزان شد.

سرداری همچنین با اشاره به فرجام نیک برجام و انتخابات پیش روی ملت ایران ، دهه ی فجر امسال را متفاوت با سنوات قبل دانست و عناوین برخی برنامه های آموزش و پرورش استان را در طول دهه ی مبارک فجر اعلام نمود .

سپس زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به شکل گیری طیف بزرگی از گروههای مختلف تروریستی جهت ضربه زدن به نظام اسلامی ایران ، خواستار تبیین انقلاب و دستاوردهای آن در بین عموم مردم و به ویژه در بین دانش آموزان شد وی از اجرای برنامه های هفته استقبال از فجر خبر داد و افزود : راهپیمایی 22 بهمن در واقع رفراندوم انقلاب اسلامی است.

در ادامه سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و برنامه های حوزه ی کاری خود را بیان نمودندکه برگزاری همایش کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی در دهه ی فجر، غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، حضور کارشناسان مجرّب در مراسم صبحگاه مدارس جهت پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان در مورد وقوع انقلاب نیز و برگزاری همایش فصل حضور از جمله این برنامه هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار