دومین جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - دومین جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص هر چه بهتر اجرا شدن برنامه ها و فعالیت های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد دهه فجر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم برگزار شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به نقش چشمگیر آموزش و پرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن ارائه گزارشی از برنامه های اجرایی در سال گذشته، برنامه ریزی برای اجرای آئین های پرمحتوا و متنوع در این ایام را یکی از وظایف مهم این معاونت برشمرد.

در ادامه حبیب الله قاسمی با بیان اینکه ما دنبال وحدت و مشارکت هستیم از اعضای ستاد دهه فجر خواست تا با پیش بینی برنامه های متنوع همراه با جلب مشارکت تمامی افراد از جمله دانش آموزان، اولیاء، همکاران فرهنگی و مسئولین سایر نهادها و سازمان ها خاطره ای خوب و به یادماندنی در اذهان دانش آموزان بماند.

قاسمی با اشاره به تفارن ایام شهادت حضرت زهرا (ع) با ایام دهه فجر بیان داشت:تدابیر لازم و مرتبط با هر دو مناسبت اندیشیده شده است تا با حفظ حرمت ایام فاطمیه،بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحو مطلوب انجام شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای ستاد دهه فجر نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه فرآیند اجرای برنامه های اثر بخش با رویکرد ایام فاطمیه و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار