نمایش «هفت شهر عشق»، روی صحنه تاترنیشابور

نمایش « هفت شهر عشق » به كارگردانی ونویسندگی هنرمند نیشابوری محسن مسعودی فر در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۴۵۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار بانا ازخراسان رضوی، غلامرضا سلامتی مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهاركرد : هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتراین دیار هنر خیز با تكیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایند واجرای تئاتر در سطح شهرستان نیشابور همیشه با اقبال همشهریان هنردوست همراه بوده است و نمایش«هفت شهر عشق » نیز از این آثار است كه به روی صحنه رفته است.

وی گفت: نمایش «هفت شهر عشق» توسط محسن مسعودی فر هنرمند تئاتر نیشابور به رشته تحریر در آمده و كارگردانی شده و در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری: محمدقاسم بنائیان، آتنا مهاجر ، رضا حجتی، سعید فاضلی ، احسان اتابکی ،افسانه تقی آبادی ، الهام صمدیه ، فروغ کرمانی، میتراافتاده، سید امیر عسگری،سوگل ظوسی ، سحر شریف زاده ، سعید خادمی، شادی سرفرازی ، نسترن میرابی ، محمدکاظم ترابی ومریم سلیمانی در آن به ایفای نقش می پردازند.
سلامتی به داستان این نمایش اشاره كرد و گفت: نمایش زندگی نامه شیخ فریدالدین عطار نیشابوری واتفاقات دوران زندگی این عارف بزرگ ایران وجهان را به روی صحنه برده است.
مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح كرد : نمایش « هفت شهر عشق » از 28 دی الی 7 بهمن 94 در دو سانس 18 و19/30بعد از ظهردر فرهنگسرای سیمرغ نیشابور ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار