جشن اقتدار ملی عزت اسلامی در مدارس منطقه بردخون برگزار شد

همزمان با سراسر کشور جشن اقتدار ملی عزت اسلامی در مدارس منطقه بردخون برگزار شد .

کد مطلب: ۴۵۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بردخون ، بخشدار بردخون در آیین گرامیداشت اقتدار ملی در هنرستان کاردانش حضرت رسول(ص)روستای شهنیاء با تقدیر از تیم مذاکره کننده اظهار داشت: برجام توسط شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی تأیید شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن مهر تأیید زدند اما برخی ایراداتی بر آن می گیرند و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

حیدر عمرانی افزود: در مذاکرات هسته ای به دنبال 4 هدف بودیم که شامل رفع تحریم های ظالمانه که محقق شد، حفظ توانمندی و زمینه حفظ پیشرفت هسته ای، خروج از ذیل فصل7شورای امنیت بدون جنگ و تغییر حاکمیت که تازگی داشت و عادی سازی پرونده هسته ای ایران در آژانس اتمی بود.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی به دنبال سلاح های کشتارجمعی نبوده است، اضافه کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ایران شاهد تفاقات میمون در کشور هستیم که امیدواریم این موفقیت ها ادامه یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: اگر فعالیت های نسل جوان و اندیشه بزرگ آنان نبود در زمینه تکنولوژی و فناوری پیشرفت نمی کردیم و امروز شاهد این عزت و پیروزی نبودیم.
عباس جمالی فرد افزود: دشمن سالها نسبت به کشور اسلامی با زور برخورد می کرد اما با استقامت و تلاش همه مسئولان پیروزی نصیب ما شد و دنیا به این باور رسید که ایران اسلامی به دنبال فعالیت هسته ای مخرب نیست.
وی اضافه کرد: با تدبیر و عزت حرف خود را به کرسی نشاندیم و از انرژی هسته ای که دستاورد بزرگی است برای پیشرفت همیشگی ایران اسلامی بهره ببریم و ایران هراسی خنثی شد و تنها رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی و کشورهای مرتجع از این پیروزی ناراحت هستند.
در ادامه مراسم که تعدادی ازمسئولان نیز حضور داشتند برنامه های متنوع و جشن باشکوه هسته ای برگزار گردید و زنگ اقتدار ملی و عزت اسلامی نواخته شد، نظیر این مراسم در همه مدارس منطقه بردخون اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار