مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت:

گزارش مدیر آموزش و پرورش قبل از خطبه های نماز جمعه گرگان

صراله کشیری ˝ مدیر آموزش و پرورش ˝ به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش ، قبل از خطبه های نماز جمعه به نمازگزاران ، گزراشی از فعالیت های آموزش و پرورش را ارائه داد .

کد مطلب: ۴۵۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان ، نصراله کشیری مدیر آموزش و پرورش گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش ، قبل از خطبه های نماز جمعه به نمازگزاران ، گزراشی از فعالیت های آموزش و پرورش را ارائه داد .

نصراله کشیری گفت : شوراهای یکی از مباحث اساسی و محوری در دین مبین اسلام است که در قرآن مجید بر آن تاکید شده است . وی افزود : تشکیل شوراها بر اساس مصوب مجلس شورای اسلامی است و این نهاد مردمی سعی دارد مشکلات و مسائل آموزش و پرورش را با مشورت ،‌حل و فصل نماید.

مدیر آموزش و پرورش گرگان خبر از تشکیل نخستین پارلمان محلی اولیا در گرگان داد . وی با ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده برای نمازگزاران گفت : به رغم اینکه 27 درصد دانش آموزان استان گلستان در گرگان مشغول به تحصیل هستند ، اما سهم فضاهای آموزشی موجود فقط 18 درصد می باشد . وی همچنین خبر از افزایش اعتبارات یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی آموزش و پرورش به 11 میلیار د و هفتصد میلیون تومان داد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم مدارس تخریبی را ، نوسازی و بازسازی نماییم.

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت : در بهمن ماه امسال تعدادی از پروژه های آموزشی افتتاح خواهد شد .کشیری افزود : تلاش های صورت گرفته سبب شده تا رتبه ی شهرستان در مقطع ابتدایی از چهارم به اول ، پرورشی از دهم ره رتبه اول و کنکور از رتبه 5 استان به رتبه اول ارتقاء یابد

مدیر آموزش و پرورش گرگان عنوان کرد : در کنکور سال 94 سهم دانش آموزان گرگانی در رتبه های زیر 1000 استان ، 52 درصد بوده است که نشان گر تلاش بی وقفه دانش آموزان ، معلمان و اولیا می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار