مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

93 درصد از مصوبات شوراهای آموزش وپرورش استان اردبیل محقق شده است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال 93 ، شورای آموزش و پرورش استان با 10 جلسه و به ریاست استاندار تشکیل یافته که 93 درصد این مصوبات محقق شده است.

کد مطلب: ۴۴۹۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، صابر سپهری افزود: همچنین در شهرستان ها و مناطق استان 207 جلسه شوراهای آموزش و پرورش تشکیل یافته که در این جلسات نیز 1204مصوبه به تصویب رسیده که از این تعداد 1088مصوبه اجرایی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش نقطه عطفی دراولویت قراردادن تعلیم و تربیت در صدر نیازهای جامعه با هدف بهره گیری از مشارکت فکری و خرد جمعی صاحب نظران و فرهیختگان می باشد .

وی ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش به منظورتحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی تشکیل یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: گرامیداشت سالروز تصویب این قانون و هفته شوراها فرصت مناسبی جهت تنویر افکار عمومی با اهداف این قانون و دستاوردهای عظیم و حرکت رو به رشد شوراها در ایجاد تحول در مدیریت و نظام تصمیم گیری در حوزه تعلیم وتربیت است.

سپهری یادآوری کرد: برنامه ریزی در خصوص حضور رؤسای شوراهای آموزش و پرورش، ائمه جمعه و سایر اعضای شوراها درمدارس و هماهنگی با ائمه جمعه مبنی بر اختصاص بخشی از خطبه های نمازجمعه به گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش وارایه دستاوردهای مهم شورا تدارک دیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: از شروع سال 94 تاکنون 127 کارگاه آموزشی در خصوص پرتال همگام و هوشمند سازی مدارس در سطح استان برگزار شده که بیش از 3000 نفر از همکاران فرهنگی به عنوان فراگیر در این کارگاه ها شرکت نمودند.

وی تصریح کرد: این در حالیست که همزمان در مدارس خاص بر اساس برنامه ریزی های قبلی دوره های آموزش نیروی انسانی با موضوع فناوری های نوین آموزشی در حال برگزاری است.

سپهری عنوان کرد: برگزاری منظم کارگاه ها، تلاش مستمر همکاران ستادی و مدارس موجب گردیده تا مدارس استان بتواند از بین مدارس برتر کشوری در پرتال همگام ده رتبه برتر را به خود اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار