مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش اردبیل رتبه اول ارزیابی های استانی سال 96 را به خود اختصاص داد

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی که از دستگاه های اجرایی استان بعمل آمده موفق شد در بین دستگاه های شرکت کننده و در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

کد مطلب: ۸۶۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش اردبیل رتبه اول ارزیابی های استانی سال 96 را به خود اختصاص داد

احمد ناصری در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان با اشاره به فعالیت هاوبرنامه های آموزش و پرورش استان در پروژه مهر 97 اظهار داشت: با توجه به فعالیت کارگروه های استانی و شهرستانی پروژه مهر، موفق به تحقق اهداف ترسیم شده در این حوزه شدیم بطوریکه در بازگشایی مدارس آثار آن را شاهد بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سند تحول بنیادین در برنامه های ششم و هفتم توسعه کشور باید بطور کامل عملیاتی شود، خاطر نشان ساخت: در سال دوم برنامه ششم توسعه 30 الی 35 درصد سند تحول بنیادین، عملیاتی شده است که این روند شتاب بیشتری به خود گرفته است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان سند تحول بنیادین 23 هدف عملیاتی و 131 راهکار اجرایی دارد که هر راهکار به 6 زیر نظام تقسیم شده است.

ناصری افزود: وزارت آموزش و پرورش برای اجرای این راهکارها، برنامهای بر اساس برش استانی تهیه و ابلاغ خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه به فصل سرما نزدیک می شویم از اداره کل نوسازی خواست تا تعمیر و تجهیز سیستم های گرمایشی مدارس را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: با توجه به آغاز فعالیت های مدارس برروی برنامه های کیفیت بخشی مدارس تمرکز کرده و بر فرایند آموزشی و تربیتی نظارت دقیق انجام گیرد.

ناصری همچنین بر استفاده بهینه از منابع و مدیریت هزینه ها تاکید کرد.

وی در پایان خواستار اجرای هر چه بهتر دستورالعمل پرسش مهر ریاست جمهوری شد و تصریح کرد: جمع بندی پاسخ دانش آموزان به سوالات استاندار اردبیل و همچنین انتشارسخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در در مراسم بازگشایی مدارس در اولویت قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار