مدیر شرکت شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:

شهرک جدید کشاورزی در استان اردبیل ایجاد می شود

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ایجاد شهرک عظیم کشاورزی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۷۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل، صراف احمدی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی ، تامین آب مورد نیاز بهنگام و اراضی مستعد و یکپارچه می توان زنجیره کامل تولید اعم از تولید ، فرآوری ، بسته بندی و نگهداری را با هدف صادرات توامان در محلی مشخص راه اندازی کرد.

وی اظهار داشت: بر اساس مطالعات انجام شده هم از نظر فنی ، هم از نظر اقتصادی و هم از نظر ایجاد اشتغال پایدار ، منطقه شمال استان مکانی مناسب تشخیص داده شده و مقدمات ایجاد و احداث شهرک کشاورزی با همراهی مسوولان استان در حال پیگیری است.

احمدی افزود: با راه اندازی شهرک کشاورزی در استان و با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان ، جذب سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در منطقه استفاده از تکنولوژی نوین دنیا و استفاده از دانش و تجربیات کار آفرینان در کشور که در حال شناسایی آنها هستیم افق روشن پیش بینی شده است.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهارامیدواری کرد در کنار پیگیری برنامه های طراحی و تدوین شده برای توسعه نسبت به ساماندهی فعالیت های واحد های گلخانه ای که به صورت پراکنده در استان و در سطح حدود 110 هکتار فعالیت می کنند اقدامات مثبتی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار