برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شاهین دژ

به مناسبت هفته مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت توانمند سازی جوانان ، مدرسه و خانواده در شاهین دژ برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۴۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همایش آسیب های اجتماعی با حضور تمامی همکاران مقاطع تحصیلی و هماهنگی با سایر ادارات ، سازمان ها و نهادهای دینی ، فرهنگی ، اجتماعی در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری حافظ شهرستان شاهین دژ برگزار گردید.

«داوود پاشایی» مدیر آموزش وپرورش شهرستان شاهین دژ در این مراسم اظهار داشت : رسالت آموزش و پرورش افزایش توانمندیهای جامعه برای مقابله با معظلات اجتماعی است و این امر خطیر جز با افزایش دانایی، آگاهی و دانش میّسر نمی گردد.

وی خاطر نشان کرد: زندگی سراسر حل مسأله است و اگر نگاه ها عوض شود خیلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد .

وی افزود : پیشگیری از آسیب های اجتماعی علی الخصوص ایدز ، اعتیاد و... دغدغه نظام تعلیم و تربیت اسلامی است و امیدواریم با برگزاری چنین همایش ها و گردهمایی هایی بتوانیم مقابله با این نوع آسیب ها را در جامعه نهادینه کنیم .

در ادامه این همایش تعدادی از مسئولین شهرستان از جمله باقری امام جمعه این شهرستان، عباسی فرماندار شهرستان، دکتر جبارزاده مدیریت شبکه بهداشت و بنیادی مسئول مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی بصورت تخصصی پیرامون محور همایش سخنرانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار