مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی:

ثبت 11 وقف جدید در استان آذربایجانشرقی در طول هفته وقت صورت گرفت

مدیرکل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی گفت: ثبت 11 وقف جدید در استان آذربایجانشرقی در طول هفته وقت صورت گرفت.

کد مطلب: ۴۴۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام علی مصائبی اظهار کرد: هفته وقف فرصت ویژه و مغتنمی بود که بتوان پررونق‌ ‎ تر و با روحیه و نشاط بیشتر به امر ترویج این سنت حسنه پرداخت.

وی گفت: طی دیدارهای مردمی که توسط مسئولان این نهاد در شهر تبریز و دیگر شهرستان ‎ های استان صورت گرفت، مردم دیدگاه ‎ ها، پیشنهادات و نظرات خود را با مسئولان درمیان گذاشته و سؤالاتشان مبنی برچگونگی اجرای دقیق نیات واقفین، رسیدگی به امورات مساجد، رسیدگی به بحث اجاره موقوفات و... توسط کارشناسان و مسئولان اداره اوقاف پاسخ داده شد.

مصائبی با اظهار رضایت از روند برنامه ‎ های اجراشده درطی هفته وقف، افزود: خوشبختانه درطول این هفته برنامه ‎ های تدارک ‎ دیده شده در راستای روشنگری، شفاف ‎ ‏سازی و ترویج صادقانه عملکرد حوزه وقف به انجام رسید و نتایج مثبت زیادی به همراه داشت.

وی تلاش هرچه بیشتر درجهت فرهنگ‏ ‎ سازی وقف برای نیازهای روزجامعه و پیشنهاد اکثر مردم برای ایجاد ساز و کارهایی که بتوان برای همگانی کردن این سنت حسنه گام برداشت را از دستاوردهای اصلی هفته وقف دانست و خاطرنشان کرد: گستره وقف و تعدد نیت برای وقف بسیار زیاد بوده و دراین هفته تلاش شد تا مردم با مشکلات و نیازهای امروز جامعه که گریبان ‎ گیر جوانان و مردم است، آشنایی بیشتری یافته و موردوقفی خود را به مواردی که درگذشته تنها به آن اکتفا می ‎ ‏شد، ختم نکنند.

مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی همچنین از ثبت 11 وقف جدید در استان در طول هفته وقف خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار