به مناسب شب یلدا صورت گرفت:

تشدید نظارت و کنترل قیمت و کیفیت در بازارچه های میوه و تره بار

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به مناسبت فرا رسید شب یلدا و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت نظارت بر بازارچه های عرضه میوه و تره بار را تشدید کرد.

کد مطلب: ۴۳۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقیف در آستانه طولانی ترین شب سال، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز بازدید ها ونظارت های بیشتر جهت کنترل کمیت و کیفیت محصولات در بازارچه ها و مراکز خرید تحت نظارت خود را آغاز کرد.
براساس این گزارش مدیر عامل سازمان اعلام کرد : بدلیل اهمیت شب یلدا در فرهنگ ایرانی و با توجه به اینکه هدف از تشکیل بازارچه ها، عرضه سبد کالای مصرفی خانوار ها با کیفیت و قیمتی مناسب نسبت به سطح شهر می باشد نظارت و کنترل های لازم بر این بازارچه ها از سوی اکیپ گشت سازمان صورت میگیرد.
مهدی مهرداد گفت: هدف از بازدید ها و نظارت های در راستای فراهم کردن رضایت شهروندان محترم می باشد که برای ما امری لازم و ضروری است.
وی اظهار افزود: در ارتباط با فروش میوه در میدان مرکزی و تمام بازارچه های ثابت و موقت تحت نظارت سازمان، هیچ مشکلی وجود ندارد و کمیته معاونت های اجرایی و بازرگانی سازمان با بررسی های انجام داده طبق مصوبات قانونی زمینه های فروش میوه با قیمت مناسب را فراهم کرده است.
گفتنی است در حال حاضر ۷ مرکز خرید ثابت و ۲۵ بازارچه موقت در سطح شهر آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم می باشند.
سامانه پیام کوتاه سازمان بشماره ۱۰۰۰۸۲۱۱۸ و شماره تماس ۳۳۲۸۱۸۴۸ آماده دریافت نظرات وپیشنهادات و انتقادات شهروندان محترم می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار