سرمایه گذاری بخش خصوصی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر ازساخت پروژه بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در پارک تقوی شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری بخش خصوصی در اسلامشهر

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، چنگیز جعفری مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: بعد از چندین سال از آخرین سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در شهرداری اسلامشهر، شیوه نامه سرمایه گذاری با تدابیر طلا شهردار اسلامشهرتهیه و توسط اعضای شورای اسلامی شهر تصویب شد.

او در ادامه بیان کرد:بر این اساس، پروژه احداث بازارچه میوه و تره بار، مواد پروتئینی و غذایی در ضلع جنوبی پارک تقوی به روش BOLT توسط شهرداری اسلامشهر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان اولین پروژه سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر در این دوره آغاز گردید.

جعفری افزود: از اهداف مهم احداث این پروژه، رفاه حال شهروندان، کمک به تنظیم بازار، کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان به بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف استان، ارتقاء امنیت اجتماعی و بهبود منظر شهری و اشتغال (مستقیم و غیرمستقیم) ۱۰۰ نفر از جوانان می باشد.

مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اسلامشهر با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه بیش از ۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، تصریح کرد: پس از تکمیل این پروژه، هزینه آن توسط کارشناس رسمی دادگستری محاسبه و براساس آن، مدت زمان بهره برداری سرمایه گذار از این پروژه تعیین میشود و با نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اسلامشهر شروع به خدمات رسانی به شهروندان خواهد کرد.

اوبا اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع شامل ۱۸۵۰ متر مربع زیربنا، ۱۰۵۰ متر و ۱۳۰۰ مترمربع پارکینگ ساخته شده ، گفت: در این مجتمع، تعداد ۱۸ عدد غرفه ۵۰ متری برای فروش مواد غذایی و فروش طیور، آبزیان و گوشت و یک هایپر مارکت ۷۰۰ متری را در خود جای داده است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار