زنگ آغاز هفته نکوداشت خیرین منطقه 16 در مدرسه سروش شاهد به صدا درآمد

جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در دبیرستان سروش شاهد و دبستان شاهسوند در منطقه 16 برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۷۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ،جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز مدرسه سروش شاهد در منطقه 16و دبستان شاهسوند با حضور دكتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز كشور، خالقی مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 وجمعی ازخیرین و مسئولین منطقه 16 برگزار شد.

خالقی مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 شهر تهران ضمن خیر مقدم به دکتر حافظی و حضار گفت: « هدف اصلی ما از برگزاری جشنواره های تجلیل، شناخت هر چه بیشتر خیر مدرسه ساز، فرهنگ سازی و نهادینه ساختن فرهنگ کار خیر و مدرسه سازی در بین دانش آموزان است.

خالقی در ادامه به 530 همکار فرهنگی خیر اشاره کرد و گفت«همکاران فرهنگی ما در منطقه 16 ماهیانه مبلغی از حقوق خود را کسر می کنند. که این مبالغ صرف کمک به ساخت و یاری مدارس این منطقه می شود. این موضوع یکی از موارد کم نظیر در مقایسه با مناطق دیگر شهر تهران است.» وی در پایان گفت: «17 پروژه خیری در منطقه است که بیشترین این پروژه ها در 5 سال اخیر به بهره برداری رسیده است.


دكتر حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن اشاره به اهمیت کار وقف وكار خیر مدرسه سازی به دانش آموزان توصیه کرد و گفت: «كارخیر ونیك را از زمان جوانی ونوجوانی آغازكنند حتی اگر این کمک و کار نیک به اندازه هزینه یك آجر باشد.
گفتنی است برگزاری سرود دکلمه دانش آموزی از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.
درپایان نیز ازخانواده شهید ناصری، دختران مرحوم شاهسوند، مهندس معین، خانواده مرحوم سیاری ودیگر خیرین تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار