معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

نگهداشت نام و یاد شهداء از مظاهر عملی ادامه راه این عزیزان است

بیرجند(پانا) ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، که در جلسه کمیته گنجینه و موزه شهدای استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: از جمله مظاهر عملی که می توان مدعی بود ادامه راه و مسیر شهداء است نگهداشت نام و یاد این عزیزان به طرق مختلف است.

کد مطلب: ۸۲۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نگهداشت نام و یاد شهداء از مظاهر عملی ادامه راه این عزیزان است

سید مجتبی علوی مقدم، با بیان اینکه ارزش های شهدا و ایثارگری های این عزیزان باید به نسل چهارم انقلاب به نحوی مطلوب و مناسب منتقل شود، گفت: این کار با برپایی کنگره های شهداء ، نمایشگاه های تخصصی، چاپ کتاب و... امکان پذیر است و همه مسئولین در این زمینه باید وارد عرصه کار شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، خاطر نشان ساخت: مسئولین باید با اعتقادی قلبی و با باور و ایمان کامل وارد کار شوند چرا که با برخوردهای صرف اداری و از سر تکلیف ، اقدامات در این حوزه به نتیجه نمی رسد.
علوی مقدم ، با بیان اینکه اگر ارزش های اسلامی و انقلابی خود را به نسل های بعدی منتقل نکنیم به نظام و انقلاب جفا کرده ایم، گفت: همه باید در عمل و با کار و تلاش و با اعتقادی راسخ در این زمینه تلاش کنند و در راستای پاسداری از خون پاک و مطهر شهدای عزیز از همه توان خود استفاده نمایند.
وی بر زیباسازی محیط شهری در زمان برگزاری کنگره شهدا در استان تاکید کرد و ادامه داد: شان و جایگاه شهداء باید با تکریم مناسب این عزیزان به خوبی رعایت شود از این رو تمامی اقداماتی که در این حوزه ها انجام می شود اعم از ساخت المان ها، مبلمان شهری ، نمایشگاه ها و... باید متناسب با شان و جایگاه این عزیزان باشد.

این گزارش حاکیست، اولین جلسه کمیته گنجینه و موزه شهدای کارگروه پشتیبانی ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت دو هزار شهید والا مقام استان روز گذشته به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این کمیته برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار