مدیر كل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

تدوین و ارسال آیین نامه آموزش عمومی قرآن به شورای توسعه فعالیت های قرآنی

خبرگزاری پانا: مدیر كل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در سی و سومین جلسه كمیسیون آموزش عمومی قرآن گفت: آیین نامه آموزش عمومی قرآن كشور تدوین و به شورای توسعه فعالیت های قرآنی ارسال شده است و ما منتظر نتیجه و اعلام نظر شورا هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر از این آیین نامه در برنامه ریزی های كمیسیون استفاده كنیم.

کد مطلب: ۴۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سی و سومین جلسه كمیسیون آموزش عمومی قرآن، صبح امروز، 30 دی ماه با حضور حسین ه‍ژبری، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، محمد بنیادی، مدیر كل قرآن، عترت و نماز و اعضای كمیسیون و نمایندگان سازمان ها و نهادهای قرآنی كشور، برگزار شد.

محمد بنیادی در ابتدای این جلسه با بیان اینكه كمیسیون آموزش عمومی قرآن كشور دارای دو مأموریت فراكمیسیونی و داخلی است، اظهار كرد:‌ كمیسیون آموزش عمومی قرآن كشور فعالیت های خود را برای شورای توسعه فعالیت های قرآنی تشریح و تبیین می كند و تا كنون هر نكته ای كه از سوی این شورا به ما اعلام شده در كمیسیون به اجرا درآمده است.

وی تاكید كرد:‌ آیین نامه آموزش عمومی قرآن كشور تدوین و به شورای توسعه فعالیت های قرآنی ارسال شده است و ما منتظر نتیجه و اعلام نظر شورا هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر از این آیین نامه در برنامه ریزی های كمیسیون استفاده كنیم.



بنیادی، دریافت گزارش فعالیت های قرآنی به صورت مكتوب از حوزه های برون سازمانی و درون سازمانی، پیگیری مصوبه اهداف آموزش عمومی قرآن ، همكاری در جذب بودجه نیم درصد و تقویت موسسات و نهادهای مردمی و استفاده از مشاركت های مردمی را از جمله مصوبات جلسه گذشته كمیسیون آموزش عمومی قرآن عنوان كرد.



ارائه گزارش عملكرد كارگروه تربیت و آموزش نیروی انسانی و كارگروه تدوین سند راهبردی در دستور كار جلسه امروز كمیسیون اموزش عمومی قرآن قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار