ایران توان افزایش صادرات اتانول را دارد

نماینده یک شرکت آلمانی اعلام کرد که با توجه به تقاضای روزافزون چین، زمینه برای افزایش صادرات اتانول ایران فراهم است.

کد مطلب: ۴۳۵۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماتیاس اشتاین، از مدیران شرکت آلمانی ایر لیکویید، در چهارمین نشست تخصصی در همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) اعلام کرد که با توجه به افتتاح چندین کارخانه تبدیل اتانول در چین، این کشور نیازی روز افزون به اتانول خواهد داشت و ایران یکی از بهترین گزینه ها برای تأمین این نیاز است.
این مدیر آلمانی در سخنرانی خود با موضوع quotation mark اتانول؛ یک محصول با چندین کاربرد quotation mark ، یادآور شد : این محصول اکنون به یکی از رقیبان نفت خام بدل شده است و بسیاری از شرکتهای بزرگ جهان در پی بهره برداری از ظرفیتهای گوناگون آن هستند.
وی با اشاره به مزیتهای زیست محیطی اتانول، این محصول را به عنوان گزینه ای مطلوب برای استفاده در پالایشگاهها برشمرد که می تواند در تولید بنزین به کار گرفته شود.
در همین زمینه، وی با یادآوری نیاز شدید ایران به بنزین، از مذاکرات اولیه برای احداث واحدهای تبدیل اتانول به بنزین در ایران خبر داد.
ماتیاس اشتاین به سابقه طولانی فعالیت ایر لیکویید در صنعت پتروشیمی ایران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که با پایان تحریمها، این شرکت بتواند فعالیتهای خود را در ایران افزایش داد و پروژه های خود را به پایان برساند.
همایش بین المللی پتروشیمی ایران (IPF) امروز در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد و عصر فردا پایان می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار